geen machtiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

backlee

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2005
Ik wilde het programmaatje photomanager van de site van de Aldi installeren op mijn pc. Halverwege krijg ik echter de melding dat ik geen toestemming heb, wijzigingen in de systeemconfiguratie aan te brengen en wordt gevraagd de installatie opnieuw uit te voeren via een beheerdersaccount. Ik ben echter de enige gebruiker op deze pc en daarom ook beheerder. De gastaccount is uitgeschakeld. Hellup!

geen rechten

Windows XP Professional, AMD Athlon 2400+, 512MB DDR, voor de rest waarschijnlijk niet echt van belang.

Afmelden, dubbelklik ctrl, alt, delete en administrator intrommelen en enteren zonder wachtwoord, geef jezelf als gebruiker gelijk alle rechten.

Lukt niet

Wat ik gedaan heb:
start -> afmelden, vervolgens bij keuze tussen andere gebruiker of afmelden gekozen voor afmelden. Dan verschijnt het scherm waar mijn naam staat om op te klikken om me aan te melden. Dat doe ik niet, maar druk crtl-alt-del in. Wat u bedoelt met dubbelklik ctr-alt-del is me niet duidelijk. Na ctrl-alt-del kom ik in een scherm waar mijn naam achter gebruikersnaam staat en een tweede veld met wachtwoord. Als ik mijn naam wijzig in administrator en geen wachtwoord invul, dan krijg ik de melding: het systeem kan u niet aanmelden. Controleer of uw gebruikersnaam en het domein juist zijn typ uw wachtwoord vewrvolgens opnieuw in.
Uw optie werkt bij mij niet, maar waarschijnlijk doe ik iets verkeerd....:o

hellup!!

Maar is er dan wel aan te geven wat er in mijn beschrijving niet klopt, want hij doet het nog steeds niet....:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan