geen mail door firewall?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jogu42

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Ik gebruik al een tijdje Norton Internet Sercurity (2005). Tot voor kort geen problemen. Echter sinds een aantal dagen kan ik, wanneer NIS is ingeschakeld, geen mail ontvangen. Bij uitschakelen lukt dit wel. Alleen Anti virus uitschakelen bied ook geen soelaas. Ik heb de lijst gecontroleerd met programma's die wel of geen verkeer doorlaten en daar staat Outlook tussen op automatisch.

Ik kom er niet meer uit. Hebben jullie misschien een tip?:confused:

De firewall van XP is toch hopelijk wél uitgeschakeld?
Krijg je overigens nog een foutmelding en zo ja, welke?

Laatst bewerkt:
De firewall van xp gebruik ik niet. Ik krijg alleen de standaard melding van Outlook die je ook krijgt als je bijvoorbeeld de server verkeerd hebt ingesteld.

Toch is handig even exact de foutmelding te kopieren en dan hier te plakken+posten, er zijn verschillende foutmeldingen die verschillende oplossingen behoeven.

Aanvulling: Kijk eens wat er gebeurd als je Outlook niet op automatisch zet maar op vragen, als dat wel lukt dan kan je alsnog proberen toestemming te geven in dat schermpje, aanbevolen heet dat geloof ik.

En op de site van Symantec staat een en ander: *klik*

Laatst bewerkt:
Geplaatst door jogu42
Ik gebruik al een tijdje Norton Internet Sercurity (2005). Tot voor kort geen problemen. Echter sinds een aantal dagen kan ik, wanneer NIS is ingeschakeld, geen mail ontvangen. Bij uitschakelen lukt dit wel. Alleen Anti virus uitschakelen bied ook geen soelaas. Ik heb de lijst gecontroleerd met programma's die wel of geen verkeer doorlaten en daar staat Outlook tussen op automatisch.

Ik kom er niet meer uit. Hebben jullie misschien een tip?:confused:

gek..toevallig t zelfde probleem hier gehad, mn vader heeft hetzelfde en gebruikt ook norton 2005 :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan