Geen mail lezen of verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

PuppyZwolle

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
Berichten
119
Hoi,
Al dagen bezig om OE6 aan het werk te krijgen. Ik zie wel de titels ed van de berichten die zijn binnengekomen, maar ik kan ze niet lezen en als ik ze aanklik dan verdwijnen alle nieuwe berichten. Helemaal weg.

Sinds ik heb aangegeven dat de berichten op de server opgeslagen mogen worden kan ik ze wel in webmail lezen. Even is het gelukt door de beveiliging op te heffen in 'extra, opties, beveiliging'. Ik kon alle post lezen en versturen, maar na het afsluiten van OE en het daarna weer openen was mijn inbox in OE weer leeg (in secure webmail waren ze nog wel te lezen)

Bij het aanmaken van een nieuw bericht meteen de melding 'er is een fout opgetreden bij het openen van dit bericht' En als het bij toeval toch lukt om een bericht aan te maken dan bij het verzenden een ander probleem, te weinig opslagruimte. Als er echter geen mailtjes zijn dan kun je ze ook niet opruimen om meer ruimte te creeren zoals de Help aangeeft. We hebben nog maar 31Gb harde schijfruimte en 4Gb totaal fysiek geheugen waarvan 237 Mb beschikbaar.

Ik heb alle vragen in de categorie Outlook Express al gelezen.

Ik ben niet bang van PC's maar begin me aardig als een digibeet te voelen:8-0:
 
Klinkt als een corupte installatie van OE6 of corupte database bestanden.

Probeer het vogende eens.

Maak een nieuwe user aan en log hiermee aan. Stel hier OE6 in. Probeer dan eens te maile en sluit OE af.

Try again. Werkt het nu wel. Dan kan je bijna zeker zeggen dat je databasen onder je eigen account corupt zijn.
 
Inderdaad bij het aanmaken van een nieuwe user kon ik inderdaad mijn mail lezen. Maar na het opnieuw opstarten van OE was alles weer weg.

De PC is virusvrij.
 
Nou als het hier bij blijft qua mogelijke oplossingen heeft MS weer eens 'gewonnen'; Ik schakel wel over op Eudora of zoiets.:confused: (De laatste tijd via secure webmail mijn post bekeken. Niet echt ideaal.)

In ieder geval bedankt voor de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan