geen mail meer kunnen ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadame1011

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
ik kan wel mail ontvangen maar niet versturen als bijlage staat mijn foutmelding. ook krijg ik mijn mail dubbel wie kan mij helpen met deze twee vragen
ik gebruik outlook xp

Bijlagen

Ik heb dan zelf geen outlook XP, maar als ik de melding zo bekijk probeer jij het bestand gecodeerd (is optie in outlook XP) te versturen en heb je daar niet de juiste bestanden voor (of de ontvanger niet).
Misschien een optie om na te kijken.

En als je de mail dubbel ontvangt, dan staat de tijd waarop er op de server wordt gekeken voor nieuwe mail meestal te laag. Zet dit maar op 15 minuten.

Geplaatst door maestro12
Ik heb dan zelf geen outlook XP, maar als ik de melding zo bekijk probeer jij het bestand gecodeerd (is optie in outlook XP) te versturen en heb je daar niet de juiste bestanden voor (of de ontvanger niet).
Misschien een optie om na te kijken.

Weet iemand wand mijn verder helpen wat ik dan precies moet doen nar mijn weten wil ik "gewoon" een mail versturen.

Als ik het goed gelezen heb probeert hij je mail te verzenden via een hotmailaccount. Heb je die ook bij je accounts ingesteld?

Zou wel eens kunnen Sweetalice, misschien kan Franklin555 hier dan even kijken.

zo stond hij wel staadard met een replay gebruikt hij natuurlijk ook deze accound (of niet) ga het proberen met het versturen van een gewone mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan