geen mail ontvangst meer op mijn chello.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

nieuwsgierigaag

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
Berichten
40
Na een storing van het UPC pakket j.l. zaterdag vraagt de provider mijn chello inloggegevens op die ik ooit jaren geleden eens in het begin gebruikt heb. Alles kwijt! Ik krijg dit venster al 5 dagen in beeld zonder uitzicht op een oplossing.

Voor het account Chello (xxxxxxxx) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd.

Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR invalid user name or password.
Server: 'pop3.upcmail.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee


Wat kan ik nu het beste doen?
Alvast zeer bedankt voor je hulp.
 
Lijkt me toch, dat wij je niet aan de inlog gegevens kunnen helpen en je bij UPC (voorheen Chello) moet zijn voor je inlog gegevens.

PS
Ik heb van jou vraag een eigen vraag gemaakt. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.
 
Laatst bewerkt:
Probleem opgelost!
Met dank aan de hulp van HelpMij of...........!:rolleyes:

Ik dacht juist dat het meeliften op ieder forum de bedoeling was, omdat je anders +/-100.000 topic vragen krijgt over dezelfde onderwerpen.
Dat had ik kennelijk verkeerd gedacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan