geen mail verzenden in window mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

RinieB

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2008
Hallo ik heb window 7 en daar heb ik window mail opgezet het werkt prima maar nu heb ik een email adres wat hij niet wil verzenden ik krijg dan een fout dat het adres niet juist is
ik heb het via mijn webmail gedaan en daar verzend hij het wel
het gaat om de mailadres topgirlz@topgirlz.eu
ik kan wel versturen naar b.v info1@topgirlz.eu

wie weet hier een oplossing voor
groetjes Rinie

Rinie, vat ik het zo goed samen:
1. In je Windows-mail heb je aangegeven te versturen via de mailserver van je provider (vaak smtp.<providernaam>.nl of mail.<providernaam>.nl)
2. Je verstuurt zowel via de webmail van je provider (dus niet de webmail van topgirlz.eu of gmail of hotmail etc.) als via windows-mail naar
topgirlz@topgirlz.eu
info1@topgirlz.eu
met dezelfde afzender (dus <jouwemail>@<provider>.nl)
3. Zowel topgirlz@topgirlz.eu en info1@topgirlz.eu zijn geldige e-mailadressen die bekend zijn bij de mailservers van topgirlz.eu
4. Als je via webmail van de provider verstuurt komt mail naar topgirlz@topgirlz.eu én info1@topgirlz.eu beiden aan. Via je Windows-mail komt mail naar info1@topgirlz.eu wel aan maar niet mail naar topgirlz@topgirlz.eu

Is dat juist samengevat? Indien ja, dan zul je de retourberichten ('weigeringsberichten') eens goed moeten doornemen op de reden waarom bij 4. de mail naar topgirlz@topgirlz.eu niet wordt geaccepteerd.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik kan hem niet versturen hij blijft in de postbus uit staan en dan geeft hij dit aan

Reactie van server 501.5.5.4 invalid adress poort 25 beveiligd (SSL) : nee Serverfout 501 Foutnummer 0x800ccc79

ik heb ook al naar de server gebeld maar die weten het ook niet

[...]1. In je Windows-mail heb je aangegeven te versturen via de mailserver van je provider (vaak smtp.<providernaam>.nl of mail.<providernaam>.nl)
4. [...]Via je Windows-mail komt mail naar info1@topgirlz.eu wel aan maar niet mail naar topgirlz@topgirlz.eu

Is dat juist samengevat? Indien ja, dan zul je de retourberichten ('weigeringsberichten') eens goed moeten doornemen op de reden waarom bij 4. de mail naar topgirlz@topgirlz.eu niet wordt geaccepteerd.

Tijs.

Graag duidelijke antwoorden geven in je vervolgbericht.

Tijs.

dit krijg ik als ik hem wil versturen

IK wil een screentje hierbij doen maar lukt niet hoe moet dat

Laatst bewerkt:
Het is inmiddels opgelost bedankt voor u reactie
Ik heb de provider gebeld er stond iets niet goed maar het werkt allemaal nu
deze kan dus op slot

bedankt Rinie

Fijn dat je probleem verholpen is.

Vragen als opgelost aangeven doe je zelf op het Helpmij-forum: Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan