geen mail verzenden met incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaatje74

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2007
Hoi hoi,

Ik zou graag incredimail willen gebruiken dus heb ik het geinstalleerd. Alles werkt behalve het verzenden van mail. Heb al van alles geprobeerd, instellingen een paar keer opnieuw handmatig ingesteld. alles uit het register verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar niets helpt:( wie kan mij helpen?
De foutcode die ik krijg is: de aansluiting is niet door de inkomende mailserver mail.home.nl geaccepteerd probeer het later nog eens. als dit probleem zich voor blijft doen neemt u contact op met de profider. en details : socket error: 10061 port 25 protocol server kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.

Ik heb @home al gebeld maar ook zij kunnen me niet helpen. krijg alleen te horen dat als outlook express werkt dat incredimail ook zou moeten werken.....dus niet... Outlook express heeft geen enkel probleem dus het is puur incredimail

Hoop dat iemand me kan helpen..Alvast bedankt!!!!

Groetjes katja

Laatst bewerkt:
Heb juist hetzelfde probleem, heb zelf mijn harde schijf geformateerd en het probleem is daarmee niet van de baan. Blijf zoeken en hou je op de hoogte.
Herman

Dat had ik dus ook al gedaan:-) Nou ja het moest toch maar idd het probleem is daarmee niet verholpen. Hoop dat je een oplossing vindt want het is gewoon een erg leuk programma om te gebruiken

Groetjes katja

incredimail werkt terug

Hé Katja, om de 1 of andere reden werkte m'n incredimail deze morgend terug. Ik kan je niet zeggen waarom, maar zal het je zeker laten weten als ik het te weten kom.
Gr Herman

ja en nu ben ik jaloers hahahahahaha Hij heeft het bij mij nog nooit gedaan. Snap er echt niets van dus ben heel benieuwd:D

Groetjes katja

Heb wel AVG Anti-spyware (gratis) geinstalleerd Probeer ook eens.
gr herman

moet niet meer jaloers zijn. Hij doet het terug niet meer. Heb ondertussen DVD Fab en
Nero 7.5.9.0 geinstalleerd. Misschien is 1 van beiden de boosdoener ? Groetjes

Eureka

Heb terug gescand met AVG en het volgende resultaat.

C:\Documents and Settings\Administrator\Cookies\administrator@incredimailltd.112.2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Administrator\Cookies\administrator@bfast[1].txt -> TrackingCookie.Bfast : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Administrator\Cookies\administrator@enhance[2].txt -> TrackingCookie.Enhance : Cleaned.

Stuur een mailtje naar jezelf en naar hermanbaeten@telenet.be.
Bij mij is het gelukt. Succes. Herman

Nou ik heb avg geinstalleerd en gescand maar hij doet het nog steeds niet... ik kon trouwens op de een of andere manier niet updaten. Heb nu nero erafgegooid en ga nogmaals scannen, kijken of hij het dan doet... Heb jij trouwens ook de virusscan van avg? want die heb ik nl niet..misschien is dat de reden dat ik niet kan updaten dan

Groetjesss

Laatst bewerkt:
Nu heb toch echt met je te doen. Ben eens gaan rommelen in mijn oude back-ups en heb nog een incredi gevonden van 2003 !! daarmee werkt de junk mail nog.
Installeer die eens, ge weet wel eerst alles opkuisen met regedit.
stuur even je e-mail adres dan zend ik je de file :thumb:

Oplossing

poort 25 openzetten en de problemen zijn opgelost en je kunt mailen. Ik heb het zelfde probleem gehad

bert

Hoe doe ik dat dan? gewoon niets zetten bij uitgaande mail?

Groetjes katja

simpel

ga naar virusscan console, rechts onderin je beeldscherm, rechter mijsknop op scanner en openen. Heb je die geopend neem je de eerste optie, toegangsbeveiliging. Rechter muisknop, eigenschappen. Poortblokkering, optie voorkom dat masmailing..................................... optie aanvinken en op toepassen drukken. Dat moet het zijn, werkt 100% hoop dat je versie 8 van mcafee hebt anders moet je even zoeken.

Laat me even weten of het werkt en lukt

Bert:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan