geen mail verzenden met incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo simpel is het blijkbaar ook niet. Het boeltje werkt namelijk ook niet zonder virusscanner.

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij werkt!!!!!!!!!:thumb: Hartstikke bedankt Bert:-)
enne Herman, ja ik dacht al, je reageerd niet meer, ik had je nog 2 mailtjes gestuurd maar die zijn dus kennelijk niet aangekomen:( De mail die ik stuurde liepen via outlook dus vandaar dat ik gewoon kon mailen en de oudere versie gaf precies dezelfde foutmelding aan maar nu is het probleem dus opgelost en kan ik net als duizenden anderen incredimailen:D :thumb:

Beide bedankt!!!!!!!

Groetjes katja

your welcome

mooi dat het gelukt is. t is altijd irritant als een progje niet werkt en lekker als je dan een oplossing weet te vinden.

Bert:thumb:

Zo simpel is het blijkbaar ook niet. Het boeltje werkt namelijk ook niet zonder virusscanner.
klopt want ook dan zit die poort nog steeds dicht. hoe je dat dan moet openzetten heb ik me niet in verdiept maar dat kun je vast wel vinden op internet. Volgens mij kan het via je beveiliging in XP, laat maar horen of het lukt

Bert

Goede dag, ik heb sinds enkele dagen ook problemen met het verzenden van berichten in incredimail 2.0. Mijn virusscanner van Avast heb tijdelijk uitgezet maar ook dat heeft niet tot het gewenste resultaat geleid. Bij de instellingen van incredimail vind ik geen optie om de instellingen t.a.v. te verzenden mail aan te passen. Wie heeft hiervoor de oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan