sandervanrooij
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 20 jan 2015
- Berichten
- 4
Hallo,
Ik verzorg een server voor diverse klanten. Nu heeft mijn vader een probleem met zijn e-mail. Hij verzorgd zijn e-mail (nog steeds) via Windows Live Mail. Nu heeft hij sinds gisteren de melding 0x800CCC69 550 refused by spam filter. Ik had na wat onderzoek gemerkt dat mijn server blacklisted stond en heb van de 8 melding er 5 teniet kunnen doen. Nu staat hij nog op 3 blacklisted maar op deze kan ik geen verzoek indienen om ervan af worden gehaald. Zij vragen 100+ euro om er een ip-adres af te halen, of je moet 7~ dagen wachten. We zitten in een drukke periode en dit is eigenlijk niet te doen.
Mijn vraag: Is er een manier om dit proces te versnellen? Des te sneller alles weer werkt de beter.
Ik wacht graag jullie reacties af. En mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.
Groet,
Sander
Ik verzorg een server voor diverse klanten. Nu heeft mijn vader een probleem met zijn e-mail. Hij verzorgd zijn e-mail (nog steeds) via Windows Live Mail. Nu heeft hij sinds gisteren de melding 0x800CCC69 550 refused by spam filter. Ik had na wat onderzoek gemerkt dat mijn server blacklisted stond en heb van de 8 melding er 5 teniet kunnen doen. Nu staat hij nog op 3 blacklisted maar op deze kan ik geen verzoek indienen om ervan af worden gehaald. Zij vragen 100+ euro om er een ip-adres af te halen, of je moet 7~ dagen wachten. We zitten in een drukke periode en dit is eigenlijk niet te doen.
Mijn vraag: Is er een manier om dit proces te versnellen? Des te sneller alles weer werkt de beter.
Ik wacht graag jullie reacties af. En mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.
Groet,
Sander