Geen mail verzenden via server - outlook - 0x800CCC69

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandervanrooij

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2015
Hallo,

Ik verzorg een server voor diverse klanten. Nu heeft mijn vader een probleem met zijn e-mail. Hij verzorgd zijn e-mail (nog steeds) via Windows Live Mail. Nu heeft hij sinds gisteren de melding 0x800CCC69 550 refused by spam filter. Ik had na wat onderzoek gemerkt dat mijn server blacklisted stond en heb van de 8 melding er 5 teniet kunnen doen. Nu staat hij nog op 3 blacklisted maar op deze kan ik geen verzoek indienen om ervan af worden gehaald. Zij vragen 100+ euro om er een ip-adres af te halen, of je moet 7~ dagen wachten. We zitten in een drukke periode en dit is eigenlijk niet te doen.
Mijn vraag: Is er een manier om dit proces te versnellen? Des te sneller alles weer werkt de beter.

Ik wacht graag jullie reacties af. En mochten jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.

Groet,
Sander

Wie is "zij" in je opmerking zij vragen 100+ ?

Laatst bewerkt:
En de oorzaak? Wat heb je daar aangedaan.
Je i.p. is niet voor niet blacklisted.

Je kan dan wel van die blacklist verwijderd worden, maar als je komt er geheid weer op, als je de infectie niet verwijderd.

Ja I know. Ik heb geen idee hoe ik erop kom. Het enigste wat ik nog enigzins zou snappen si dat ik een aantal mails liet forwarden naar een ander adres. Dit forwarding heb ik gestopt.
Het is nu echt noodzaak dat het ontvangen en verzenden weer werkt.

Maar kan het niet helemaal volgen.
Je hebt het over Outlook en WLM.

Vanuit welk programma kan er geen mail verstuurd worden en welke foutcode wordt in dat programma gegeven.
Is dit een blokkade vanuit het programma en dus niet van de Provider.
Dan kan je proberen ( indien niet gewacht kan worden tot alle blacklists verwijderd zijn) via Webmail Mail te verzenden.

En als je het over Outlook hebt, waar heb je het dan over?
Outlook Express/Outlook.com/MS Office Outlook.

Laatst bewerkt:
Windows live mail 2012

foutcode 0x800CCC69

Spam melding

Ik kan nu wel verzenden maar niet ontvangen.

Maak eens een plaatje van die Spammelding en plaats het eens hier.

Je kan niet ontvangen.
Welke Provider en kijk eens via Webmail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan