geen mails meer in gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
ik krijg geen een mail meer binnen in gmail. Ik heb al een help mail gestuurd via het contact formulier van gmail. heeft een van jullie hier ervaring mee of er ergens iets over gelezen? vanaf gisteravond 11 uur ongeveer heb ik geeneen mail meer binnen gekregen, vandag de hele dag ook niet. ik heb mensen op msn gevraagd mailtjes te sturen om te testen enzo, niets komt binnen, alleen mails die ik vanaf dat gmail adres direct naar mezelf stuur komen aan... ik heb al instellingen gecontroleerd (kon niks raars vinden) en alle mappen doorgekeken, niks... ik bekijk het op internet trouwens... iemand enig idee? versturen naar anderen gaat wel goed...

Je kan het uit te testen om jezelf een email te sturen.

als ik me zelf een mail stuurde kwam hij wel aan, ook aan anderen zenden kon, alleen ontvangen niet. maar hij doet het inmiddels weer nadat ik de header moest opsturen van een mailtje die was gestuurd. een tijdje daarna werte alles weer, en geen mails verloren zo te zien. ik heb een mail terug gestuurd hoe dit nou kon, wat de fout was, maar daar heb ik (nog) geen antwoord op...
Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan