Geen mappen, wél bestanden, geen mapopties????

Status
Niet open voor verdere reacties.

jbusser

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2007
Hallo
ik ben een W7 nitwit (verknocht aan XP) maar mijn vriendin heeft een wel heel vreemd probleem.
Zijn heeft in een submap van "mijn documenten" nieuwe submappen gemaakt om haar werkbestanden beter te categoriseren (zoals bijna iedereen dat doet)
Wanneer ze nu haar map "werk" opent krijgt ze niet de mappen te zien maar wel alle bestanden, dus net alsof er geen mappen zijn aangemaakt.
In de map "werk" kan ook met de rechtermuisklik geen "nieuwe map" worden aangemaakt, optie lijkt verdwenen.
Wanneer de map als detail-view wordt weergegeven is het pad naar de "verdwenen" submappen wel zichtbaar:shocked:

Wanneer ik nu niet via bibliotheek maar gewoon surfend van c via gebruikers etc. naar de map surf krijg ik wél de mappen te zien.

Hoe kan dit, en belangrijker, hoe krijg ik de mappen weer zichtbaar?
Overigens gedragen de andere mappen en submappen in "mijn documenten" zich wél normaal maar kan ik in de mapinstellingen niets afwijkends vinden.

Zeker weten doe ik het niet, maar het lijkt erop dat er in de bibliotheken naar de mappen wordt gegaan.

De bibliotheek is een verzameling bestanden uit meerdere locaties.
Wanneer daar van sortering wordt veranderd (Rangschikken > rechts boven) naar b.v gewijzigd op verdwijnen de mappen en de knop nieuwe map.
Zet je Rangschikken op Map dan zie je de mappen weer wel en kun je ook weer nieuwe mappen aanmaken.

Ennuh Windows XP stelt iets minder eisen aan de pc en is daardoor iets sneller.
In alle andere opzichten is windows 7 beter.
Maar je bepaald natuurlijk zelf waar jij voorkeur voor hebt.

Mvg Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan