Geen melding van enveloppe meer bij ontvangst nieuw bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

anita42

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Berichten
7
hallo

altijd als ik mijn outlook heb open staan krijg je rechts onderin een enveloppe te zien wanneer je een nieuw berichtje hebt ontvangen. dit had ik altijd en ging altijd goed. Nu sinds 2 weken komt er wel mail binnen maar geen melding van enveloppe rechtsonder in. outlook staan gewoon open.

Hoe kan dit nu en waar kan ik dit weer herstellen? ik heb outlook express 6

groetjes anita
 
Miosschien heb je hier wat aan?
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    73,5 KB · Weergaven: 164
Nee lukt niet

Nee dat lukt niet wat ik heb die keuze niet als ik naar opties ga

hoor het graag

groetjes anita



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat het over Outlook Express gaat:
Ga naar Extra -> Opties
Zet in het tabblad Algemeen de 3 vinkjes onder "Berichten verzenden/ontvangen"

Tijs.
 
jammer

ja deze staan al aangevink
sorry hoor voel me wel bezwaard maar ook dat help niet haha
groetjes anita



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan is er met Outlook Express zélf iets mis (als het inderdaad altijd gewerkt heeft).

Probeer het volgende:
1. Herstart eerst de computer
2. Download en start pcstress, geef akkoord op de vraag die je meteen krijgt, maar klik (nog) NIET op Start.
[Als je ZoneAlarm (Free) gebruikt, vergeet niet om daarop te rechtsklikken en Shutdown ZoneAlarm te doen, anders komen er problemen in de volgende fase]
Klik in PCStress op "Aangepast"
Vink uit: Cookies verwijderen
Vink uit: Geschiedenis verwijderen
Vink uit: Host file wissen
Klik pas daarna op Start
Herstart de pc als daarom gevraagd wordt.

Verder kun je het volgende doen:
Probeer het volgende (allemaal via Start -> Uitvoeren):
regsvr32.exe RPCRT4.dll
regsvr32.exe ATL.DLL
regsvr32.exe ole32.dll
regsvr32.exe OLEAUT32.dll
regsvr32.exe INETCOMM.dll
regsvr32.exe SHELL32.dll
regsvr32.exe MSCTF.dll
regsvr32.exe SHDOCVW.DLL
regsvr32.exe CRYPTUI.dll
regsvr32.exe WINTRUST.dll
regsvr32.exe CLBCATQ.DLL
regsvr32.exe msident.dll
regsvr32.exe PSTOREC.DLL
regsvr32.exe mlang.dll
regsvr32.exe USERENV.dll
regsvr32.exe rsaenh.dll
regsvr32.exe msoeacct.dll
regsvr32.exe sendmail.dll
regsvr32.exe shimgvw.dll
regsvr32.exe "%ProgramFiles%\Outlook Express\MSOE.DLL"
"%ProgramFiles%\Outlook Express\MSIMN.EXE" /REG


Overal moet een melding komen dat het gelukt is, m.u.v. de laatste regel. Komen er foutmeldingen, dan zijn bepaalde .dll bestanden corrupt of zoekgeraakt op je systeem.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hoera gevonden

Nou hé hé heb het toch zelf gevonden. Zit de hele middag al in de studio rond te surfen op het net en denk zal nog eens kijken bij "Niet aktieve pictogrammen opruimen" . Daar stond de pictogram van email niet ingeschakeld. Nou even geaktiveerd en me zelf een mailtje gestuurd en ja hoor pictogram rechts onderin kwam in beeld. Ben weer super blij haha. Dankjullie wel voor jullie tijd allemaal.

Groetjes Anita
www.radiomaico.nl
 
Dat was de vólgende optie geweest die ik je had willen aanraden. :D

Graag de vraag nog op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan