geen mijn oxxio

• Onderwerp starter Onderwerp starter waar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

waar

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
heb al langere tijd om bij mijn gegevens van mijn oxxio te komen.
Heb mijn firewall en virusscanner uitgeschakeld maar krijg nog steeds na inloggen en opvraag gegevens een mededeling dat er een onbekende fout is opgetreden.
Op een andere pc kom ik gewoon overal bij. iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

welk besturingssysteem
welke firewall
welke internetbrowser

Misschien ligt het aan Oxxio? Zij staan al tijden lang met stip op nummer 1 op een lijst van administratieve 'chaoten'. Het zou mij daarom niet verbazen als ook hun w w w zaakjes niet op orde zijn.

[edit] en JA, Oxxio medewerkers / Oxxio juristen die dit lezen, KOM maar OP! Tot u spreekt iemand die toevallig per vandaag -30-09-2009-, van Oxxio af is na jaren en jaren van adm. ellende bij en met Oxxio. Élk woord uit de eerste zin van mijn bericht kan ik staven [end edit]

Laatst bewerkt:
Welke grapjas had een accountje aangemaakt met als nickname "Oxxiomedewerker" en heeft daarnaast ook nog gepost in dit topic, maar heeft zijn bericht onmiddellijk weer verwijderd?
Ik zag in mijn Outlook dat vanochtend om 09.31 uur iemand met die nickname heeft gereageerd, alleen is er geen bericht te zien hier in dit topic................

Komop, wees een vent / vrouw en post wat je te posten hebt................ Afhankelijk van de inhoud van je bericht open ik dan misschien wel in de memberschat een Oxxiotopic zodat we daar geheel 'ontopic' over Oxxio kunnen 'praten'.

Laatst bewerkt:
Niet zo stressen Pasja :)

Bericht is niet door hem/haar verwijderd maar door een moderator.

Stressen? Nee, sinds ik sinds gisteren 30-9-09 van Oxxio af ben gelukkig voor het eerst in 3 jaren geen stress meer ;) :D (Alhoewel, je brengt negatieve gedachten in want ik realiseer mij nu opeens dat de eindafrekening nog moet komen....................................... en een eindafrekening is een administratieve klus)
Ik was / ben overigens gewend dat een moderator een bericht achterlaat als hij /zij iets 'doet' in een topic.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan