Geen mogelijkheid om Comodo firewall de deïnstalleren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunneweg

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2002
Besturingssysteem
Windows 10 22H2
Ik heb het forum afgezocht naar problemen/oplossingen over het deïnstalleren van mijn Comodo Firewall.
Maar de manier om programma's de deleten is niet mogelijk omdat Comodo niet voorkomt in de lijst "programma's en onderdelen" van het configuratiescherm. Ook de diverse uninstall programma's genoemd in het forum werken daardoor niet.
In de map van Comodo firewall staat geen uninstall onderdeel. Comodo geeft in zijn help files geen inlichtingen over deïnstalleren.

De laatste vraag hierover stamde uit 2009, maar misschien heeft iemand hier nog een idee over. Ik heb het programma nu maar definitief
uitgeschakeld.

Bedankt, ik denk dat Comodo nu is verwijderd. Heb de mapnaam even voorzien van een # zodat ik niet gelijk alles kwijt ben. De registerverwijzingen door CC laten doorploegen en verwijderen.

Nu wil ik de Firewall van Windows starten in het onderhoudscentrum lukt dat niet. De Comodo staat nog vermeld als uitgeschakeld en ook de Eset persoonlijke firewall staat uitgeschakeld. Maar de Windows FW wil niet inschakelen, is hier nog wat aan te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan