geen msn chat

Status
Niet open voor verdere reacties.

manno

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Beste mensen
Ik heb de laatste dagen een probleem met chatten op msn, ik krijg vlak na het laden als ik onderwerp aan klik een foutmelding iets van, fout in scriptie van deze pagina.
Hoe kom ik nu weer in de chat ruimtes van msn?

het zou aan msn zelf kunnen liggen! ik heb het net ff geprobeerd en ik kom wel op de chatruimten... w8 het anders is een paar dagen af en heb je dan nog steeds hetzelfde probleem dan zou je msn even kunnen mailen en jouw probleem aan hun voorleggen!

Dat het aan msn zelf ligt denk ik haast niet dus een clean install zal geen hulp bieden of misschien wel dat durf ik niet met zekerheid te zeggen....

Je kan natuurlijk altijd proberen even MSN opnieuw op je computer te zetten.. Dat kost je 5 minuutjes.. als dat niet lukt kun je misschien een andere versie gebruiken.. maar meestal zijn zulke dingen makkelijk te verhelpuh..

Beste mensen
Ik heb het nog even na gezocht alleen de chatruimten onder messenger krijg ik een foutmelding (msn messenger 5.0).
Maar op mijn eigen chatruimten (4) word ik wel verbonden met de server.
Met eigen chatruimten bedoel ik van msn.nl, groepen kom ik wel binnnen, maar daar heb ik een ander profiel opgegeven.
Wie weet wat ik hier aan kan doen, dat ik de chatrooms van messenger weer kan gebruiken?
Alvast bedankt,
manno

Je hebt dus met msn 5 wel het probleem en met de versie 4.? niet ???

tja zelf zou ik msn 5 de schuld geven! Ik ben niet zo'n liefhebber van msn 5! Heb hem zelf ook een poosje gehad maar had er teveel trammeland mee dus ben ik weer terug geschakeld naar mijn vertrouwde versie 4.7 en daar heb ik nooit problemen mee... maar hierover zijn de meningen verdeeld...

je zou dus terug kunnen schakelen naar versie 4 of ff een herinstall proberen met msn 5!

suc6

Ikzelf heb nog geen 1 foutje gehad met 5.. ik zouw hem eerst herinstalleren.. als dat niet lukt dan maar een versie lager die het bij jouw wel goed deed :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan