geen muis die meer werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Onlangs kocht ik een Logitech draadloze muis (laser) met draadloos toetsenbord. Om voor mij onverklaarbare reden viel ineens de muis uit. De batterij indicatie op de muis geeft niet aan dat de batterijen leeg zijn (uiteraard toch maar even gloednieuwe duracel geplaatst) maar het laserlampje aan de onderzijde bleef donker.
Vervolgens heb ik achtereenvolgens een bedrade ps2 muis met zo'n groene stekker en een usb-muis aangesloten. Bij de eerste kreeg ik de melding dat software voor deze muis beschikbaar is maar dat de pc niet kan installeren. Bij de usb muis krijg ik geen melding. Beide muizen doen helemaal niets. Iemand enig idee wat de oorzaak is en hoe ik dit probleem oplos? Het lijkt me ook sterk dat de nieuwe draadloze muis al kapot is.
Overigens doet het draadloze toetsenbord het wel en doen ook bedrade toetsenborden het.

Even proberen, zet de PC helemaal uit en verwijder ook de stroomkabel uit het stopkontakt. Wacht een minuut of 5 en sluit de stroomkabel weer aan en start de PC op, even niet met de draadloze muis, maar met een bedrade muis.
Als dit werkt, wordt het zoeken waarom de draadloze muis niet werkt. Je zou deze eens op en andere PC kunnen proberen of deze het daar wel doet.

Een andere USB poort heb ik al geprobeerd.

PC wel kwartier helemaal van stroom gehad en bedrade usb muis aangesloten en herstart. Het piujltje op het scherm blijft 'frozen'. er zit geen beweging in....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan