Geen muis en toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Campari

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2001
Hallo,
Na veel problemen (traag,veel foutmeldingen en programma afsluit problemen) heb ik met een diskette XP opnieuw geinstalleerd. Na twee maanden toch wat problemen en een herstelpunt opgezocht en aangeklikt.
Pc gaf aan dat herstelpunt werkte maar mijn muis en toetsenbord doen nu niets meer!!! Kan pc dus niet gebruiken!!! Wie weet raad?????
Bijvoorbaat DANK!!!

- heb je een usb toetsenbord & muis?
(wat gebeurt er bijvoorbeeld in dat geval als je er 1 op usb zou doen en de ander op ps-2)

Ik heb een logitech bord en optische muis .Heb een usb muis aangesloten en een ander toetsenbord,maar niets hielp.

Na het opstarten kan ik op f8 drukken en reageert de pc wel,na het volledige opstarten ,wat dan ook nog zeker 5 minuten duurt werkt niets meer.
Is het mogelijk om een nieuwe harde schijf te plaatsen en via deze naar mijn andere schijf te komen?
Ik wil nl. mijn e-mails etc. niet kwijt.

Waarom denk je dat het probleem in je harde schijf zit? Uit wat je beschrijft werkt die best wel, is het XP dat niet werkt bij jouw configuratie.

Laat dat graag aan de XP en Hardware experts over. Maar die willen vast weten wat voor pc je hebt.
Processor? Kloksnelheid? Vorige OS?

Ga in ieder geval geen nieuwe HD kopen voor je weet of het probleem daar ook echt zit. Dat is zonde van je geld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan