geen muis,geen toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

MINET

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2000
hallo,

ik ben bezig met de computer van een kennis,maar als ik de comp start(deze start gewoon door tot het buroblad),krijg ik geen muis(verschillende geprobeert) en geen toetsenbord.dus zo ver ik weet kan ik zo niks beginnen,kan windows 98 over windows 2000 heen gezet worden zonder formatteren.

alvast mijn vriendelijke dank

windows 2000

2000 zonder muis

Je kunt 2000 (van CD) opnieuw instaleren, zonder het bestandssyteem te veranderen, dan krijg je de oude situatie weer terug en als het goed is met muis.

Als 2000 is geïnstaleerd is op NTFS dan kan 98 dat niet zien. Dus moet je formateren.

Als het bord kapot is, kun je nog een usb muis en toetsenbord proberen.

Kom je wel in het Bios ??

Succes,

Eric.

98 over 2000 simpelweg nee.

Is eventueel wel mogelijk maar 2000 maakt gebruik van andere bestanden en je zult een hoop 2000 troep overhouden.
De update kan je in ieder geval niet vanuit Windows uitvoeren (al wordt dat sowieso lastig zonder invoerapparaten :)). Via "dos" (opstarten met CD) kan je het proberen...

Zijn de muis/toetsenbord USB of PS2?

2000 al hersteld?

Veilige modus werkt het wel?

Wissel de aansluitingen van de muis en het toetsenbord eens om. Ik had het laatst bij een collega ook, wist zeker dat ik alles goed had aangesloten. Kreeg geen melding zoals keybord error maar niets deed het. Aanluitingen gewisseld en alles werkte weer vreemd want het was in strijd met wat er aan afbeeldingen bij de aansluitingen stond. Probeer eens uit, succes.

hallo allemaal,
alvast bedankt voor jullie interesse en adviezen,ik zal proberen te antwoorden op jullie vragen,

usb en ps2 beide aansluitingen geprobeerd
draadloos en met draad
hoe 2000 herstellen als je niks aan kunt klikken
veilige modus,hoe kom ik daar zonder toetsenbord
via dos opstarten met cd,hoe doe ik dat zonder toetsenbordof muis.

ik kan gewoon niks,nog een goeie suggestie voor muis/toetsenbord

minet

hallo,ik vergeet nog iets,als ik opstartdiskettes maak voor windows 2000,ziten daar dan de drivers van toetsenbord en muis op,of werkt het met gebruik van een opstartdiskette

minet

halllo,

het muis,toetsenbord probleem is opgelost.
alleen zijn eigen muis en toetsenbord worden herkent.
bedankt
minet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan