geen nederlandse spellingscontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchelg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2009
hallo allemaal
ik heb een engele office op mijn pc maar ik wil graag een nederlandse spellingscontrole uitvoeren.
hoewel mijn editing language op dutch staat is het niet mogelijk om Dutch als language te selecteren voor de spellingscontrole

iemand enig idee wat ik eraan kan doen (en waar ik t kan downloaden)

gr

Beste Mitchelg,

Een language pack is voor de gebruikers interface. Dan maak je dus een Nederlandse Office van je Engelstalige office.

Probeer eens te kijken bij de helpfunctie van Office, waarschijnlijk dat je via de (her)installatie deze spellingscontrole kan toevoegen.

(voor Office 2007 is het, het volgende)

Als er talen of lettertypen zijn die u niet meer gebruikt in Microsoft Office-programma's, kunt u het uiterlijk van de gebruikersinterface vereenvoudigen en geheugen besparen door bewerkingen in die talen uit te schakelen en ongebruikte lettertypen te verwijderen.

Bewerking uitschakelen voor talen die u niet gebruikt
Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's, Microsoft Office en Microsoft Office-hulpprogramma's aan en klik vervolgens op Microsoft Office-taalinstellingen.
Klik op het tabblad Talen voor bewerken.
Klik in de lijst Ingeschakelde bewerkingstalen op de taal die u wilt verwijderen en klik op Verwijderen.
Herhaal deze stap voor elke andere taal die u wilt verwijderen.

MVG
ajvdn

Beste Mitchelg,

Een language pack is voor de gebruikers interface. Dan maak je dus een Nederlandse Office van je Engelstalige office.

Probeer eens te kijken bij de helpfunctie van Office, waarschijnlijk dat je via de (her)installatie deze spellingscontrole kan toevoegen.

(voor Office 2007 is het, het volgende)

Als er talen of lettertypen zijn die u niet meer gebruikt in Microsoft Office-programma's, kunt u het uiterlijk van de gebruikersinterface vereenvoudigen en geheugen besparen door bewerkingen in die talen uit te schakelen en ongebruikte lettertypen te verwijderen.

Bewerking uitschakelen voor talen die u niet gebruikt
Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's, Microsoft Office en Microsoft Office-hulpprogramma's aan en klik vervolgens op Microsoft Office-taalinstellingen.
Klik op het tabblad Talen voor bewerken.
Klik in de lijst Ingeschakelde bewerkingstalen op de taal die u wilt verwijderen en klik op Verwijderen.
Herhaal deze stap voor elke andere taal die u wilt verwijderen.

MVG
ajvdn

hoi ajvdn

dat heb ik al gprobeerd
bij de micorsoft office language settings staat dutch enabled
en mijn primary editing language is dutch...toch is het helaas zo dat ik in word bij de spellingscontrole niet op 'dutch' kan selecteren, die optie is er simpelweg niet..

ik ga denk ik toch maar een language pack kopen

toch bedankt voor de moeite

gr michel

Kijk nog eens bij de installatie van office.
Daar staan nog allerlei taalopties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan