geen netwerk, wel internet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter acra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

acra

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
Hoi,
In configuratie-netwerkverbindingen staat:
draadloze netwerkverbinding - niet verbonden
LAN-verbinding - netwerkkabel niet aangesloten

Rechts in de taakbalk staat een rood kruis door het pictogram en tekst draadloze netwerkverbinding. Geen verbinding.

Normaal gaat dat icoontje met rood kruis in de taakbalk vanzelf zoeken en dan tekst netwerkadres verkrijgen - rood kruis weg - verbinding - klaar.

Nu doet ie dat dus niet maar ik kan wel gewoon internetten.
Bij ipconfig /all staat de draadloze netwerkverbinding gewoon verbonden.
Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is, kan zijn.
Alvast bedankt,
Nora

Hm, ik heb nu al een maand of drie hetzelfde probleem, ook al een topic hier gehad maar niet opgelost gekregen, ik kreeg laatst de melding: 'Het RPC Virus Virus verwijderen'
van Windows 7 systeem beheer... (Inderdaad, er staat 2 x virus.)
Dat is mij niet gelukt, probeer anders je virus scanner op de hoogste settings in te stellen en dan ALLES, dus ook usb stickjes enzovoort te laten scannen.
Mocht dat het niet oplossen: Ik ga binnenkort, (aanstaand weekend) Windows herstel uitvoeren via de dvd en kijken wat dat doet, ik zal wel posten of dat het oplosde...

Radical Gamer

Hoi,
Ik heb m'n laptop uitgebreid gescand (virus, spyware, etc.). Niks gevonden. Verder functioneert laptop zoals normaal. Ik gebruik XP, SP3. 'T hindert me eigenlijk niet maar ik ben wel erg benieuwd hoe dit kan.
Heb je eerder reactie gehad op je vraag? Waar vind ik evt. dat draadje?
Tnx, Nora.

Nee, er is destijds, net zoals nu ik de enige ben die hier post, geen reactie geweest...
Als alles goed gaat doe ik morgen middag de repair setup en zal ik meteen even posten of dat werkte.

Nou, herstel opstarten werkte niet...
Ik zoek nog wat verder maar reken er eigenlijk niet meer op dit op te lossen...
Helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan