Geen netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles kan ook perfect werken in apparaatbeheer en ja dat heb ik ook gelezen....

Maar ik kan nog steeds geen verbinding maken. Maar bedankt voor de hulp, we gaan niet verder komen denk ik.

Lees ook eens wat andere mensen zeggen aub. Hij geeft aan dat alles perfect werkt in apparaatbeheer.

Ja da's duidelik !!!!!!!!
Maar door mijn 'doorvragen' is inmiddels ook duidelijk dat het geen enkele zin heeft om door te z..ken over verwijderen en herinstalleren van andere drivers, want dat is eenvoudigweg de oorzaak niet.
Wat andere mensen zeggen is dus voortborduren op een foute veronderstelling, namelijk dat het aan de netwerkkaarten ofwel de drivers zou liggen.
ONZIN dus.
Het ligt aan de netwerkinstellingen op de laptop of, niet onwaarschijnlijk, in de router.

Misschien sla ik helemaal de plank mis hoor maar bij sommige laptops zo ook de mijne moest ik d.m.v. een toetsencombinatie bewerkstelligen dat het wireless gedeelte ging werken. Aanzetten zeg maar. Is dat hier ook niet zo?

En staat in het netwerkcentrum "netwerkdetectie" wel ingeschakeld?

Edit, ja dus want je ziet netwerken. Dan blijft die andere optie open staan.

Laatst bewerkt:
Druk de toetsen Fn en F1 eens tegelijk in en kijk of het nu wel lukt.

En al bij "DIAGNOSE EN HERSTEL" gekeken?

Laatst bewerkt:
Ik doe ook nog een duit in het zakje.....
in apparaat beheer staat dat alles correct werk.
in je netwerk centrum staat dat er geen verbinding is.
als je nu rechts klikt op de ethernet controller kun je dan kiezen voor inschakelen?

Ik ga pitten en lees het morgen weer verder. Maar jou probleem lijkt erg op dat wat ik toen had namelijk wel netwerken zien maar met een rood kruis dus probeer die toetsencombinatie even en anders bij "diagnose en herstel" kijken wat het aangeeft als probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan