afarensis
Verenigingslid
- Lid geworden
- 12 jul 2011
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- 365
Ik heb hier de laptop van mijn kleindochter staan. Probleem is dat ze geen netwerk meer heeft.
Wat heb ik tot nu toe geprobeerd:
Ik heb het idee dat de volledige netwerkmodule stuk is. Is er een manier om definitief vast te stellen of deze wel of niet stuk is? Wellicht heeft ze de laptop laten vallen!
Excuus voor het lange verhaal…
Wat heb ik tot nu toe geprobeerd:
- Als ik via het Netwerkcentrum tracht een verbinding te maken een netwerk, dan krijg ik de melding: ‘er zijn geen verbindingen beschikbaar’. Keuze ‘Probleem oplossen’ werkt ook niet.
- Links in het netwerkcentrum staat normaal zoiets als ‘Draadloze netwerken beheren’. Deze keuze is er niet ‘meer’
- Ook met een externe adapter van mijn eigen netwerk (van desktop) geen resultaat. Zelfs niet met een bedrade aansluiting op mijn netwerk.
- In apparaatbeheer staat bij de netwerkkaart/- module een uitroepteken. Als ik kies voor ‘installatie ongedaan maken’ dan werkt dit niet. De module/kaart blijft staan. Ook uit- en Inschakelen geeft geen resutaat. Er staan onder netwerkadapters nog een aantal andere zaken, zoal Broadcom Netlink, Terredo tunneling en een 8-tal WAN-minipoorts; allen met een uitroepteken. Geen idee waar het allemaal voor is.
Ik heb het idee dat de volledige netwerkmodule stuk is. Is er een manier om definitief vast te stellen of deze wel of niet stuk is? Wellicht heeft ze de laptop laten vallen!
Excuus voor het lange verhaal…