Gelukkig had je niet in je startposting beweerd dat je (zelf) niets aan de tablet had veranderd/geïnstalleerd en het probleem nu optreedt...
Ok, je hebt dus nu een serieus probleem (ik schat in dat System'care' hiervoor verantwoordelijk is, niet Driver Booster).
Zo een paar opties:
a. Je verwijdert je netwerkadapters in Apparaatbeheer, incl. het zetten van de vinkje dat je ook de driver wilt verwijderen. Daarna in
appwiz.cpl nakijken welke drivers Dell er voor had geïnstalleerd en die verwijderen/deïnstalleren.
Geldt ook voor drivers die Driver Booster evt. alternatief voor je had geïnstalleerd.
Daarna de pc herstarten en kijken of het al werkt. Indien niet, de drivers van Dell installeren die horen bij de tablet. Desnoods downloaden vanaf een andere computer/laptop en overbrengen om te laten installeren.
b. Werkt a. niet (geen problemen in Apparaatbeheer, maar toch geen netwerkverbinding): Je download op een andere computer/laptpop, brengt over en pak uit
Windows Repair All in One (portable). Start het uitgepakte programma.
Je gebruikt daar de volgende opties:
Ga meteen naar Step 2: Optional
Doe daar de Open prescan en de Start Scan daarin.
[Repair alles waar wat evt. mis is.]
Ga naar Step 4: Optional en doe de System File Check
Herstart de pc hierna. Start weer Windows Repair All in One en ga naar Step 5: Backup
Doe de Registry Backup en de System Restore (=Herstelpunt maken).
Mogelijk kun je dan meteen weer (via de Windows manier:
rstrui.exe ) een herstelpunt terugzetten naar een datum waarop het allemaal nog werkte.
Indien herstelpunten nog niet werken, dan:
Ga naar tabblad Repairs, klik Open Repairs en vink de volgende items aan (even in nummers)
01, 03, 04, 05, 07, 09, 13, 15, 26, 27, 29 en 30. Klik op Start Repairs
Herstart daarna de tabblet en kijk of herstelpunten (weer) zijn te kiezen/terugzetten.
Tijs.