geen netwerkkaart geinstalleerd :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

maki120

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
Berichten
44
Ik heb net een tweede hands computer gekocht maar toen ik thuis was kon hij niet op internet verbonden worden...
er stond een vraagteken bij ethernet-controller en hij kon geen modem vinden.
ik heb 3 computers maar geneen doet zoeits.
ook bij de installatie gaf hij mij ook geen 2e venster waarbij je je netwerk moet configureren.
Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
alvast bedankt.
 
zit er wel een netwerk kaartje in???
zo ja zijn de driver ervoor wel geinstalleerd??
 
dat betekent niet dat hij geen modem kan vinden.

als dat in apparaatbeheer stond dan betekent dat dat je niet de juiste drivers hebt geinstalleerd.

probeer de met windows update het stuurprogramma te installeren.
 
er stond ook dat hij niet juist is geconfigureert misschien dat dat helpt?
 
Heb je er CD's bijgekregen? Zoja, installeer deze CD's/drivers. Heb je deze niet? Zou ik contact opnemen met diegene waarbij je hem hebt gekocht, om alsnog de CD's te krijgen. Als deze er niet meer zijn, probeer ze van iemand te lenen, of te kopen. Heb je trouwens gele vraagtekentjes bij apparaatbeheer? Om bij apparaatbeheer te komen, klik je met je rechtermuis op 'deze computer' en klik op 'beheren'. Ga daarna naar apparaatbeheer. Staan er gele vraagtekenjes? Zoja, bij welke?

Groetjes,
Miquell
 
ik denk dat de gast waarvan je hem hebt overgekocht vaste ip heeft gemaakt.

als ik jouw was zou ik heel windows er op nieuw opzetten.

zit je ookn iet met de rommel van een ander.
 
hehe er staat een vraagteken bij ethernet-controller en media-controller alleen enthernet controller is daarvan het probleem en volgens mij moet ik een windows netwerk driver installeren maar ik kan hem niet echt op internet vinden... het is een nvidia nforce mcp networking adapter en volgens mij de controller ervan:confused: maar ik kan hem niet op de site van nvidia vinden
 
hehe er staat een vraagteken bij ethernet-controller en media-controller alleen enthernet controller is daarvan het probleem en volgens mij moet ik een windows netwerk driver installeren maar ik kan hem niet echt op internet vinden... het is een nvidia nforce mcp networking adapter en volgens mij de controller ervan:confused: maar ik kan hem niet op de site van nvidia vinden
Maar je hebt er geen CD's bijgekregen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan