Geen Netwerkverbinding meer op hasee laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

smoothboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
hallo beste mensen . :)

ik heb onlangs een hasee laptop aangeschafd in China.
alles ging prima in het begin internet werkte programma s geen probleem
totdat m n internet verbinding om een of andere rare reden het niet meer deed
ik krijg totaal geen melding meer als ik de internetkabel in m n laptop stop niet eens dat die verbinding probeerd te maken.
Het enige wat ik zie is he t tekentje bij (Sis 900 based pci fast ethernet adapter) is een rood kruisje met erdoorheen geschreven Netwerkkabel is niet aangesloten. terwijl die wel is aangesloten.. ik heb trouwens een sweex router d8 dat het misschien daaraan lag maar voorheen deed i het perfect en heb ook alle stappen van de router geprobeerd.
sugessties ideeen zijn welkom heb egt hulp nodig van alles geprobeerd . ! :(

Ps: ik downloade wel veel op m n laptop via bittorrent enzo .

kan het daaraan liggen dat de kaart binnen misschien is doorgebrand ofzo ?? ..

Netwerkkaarten zijn gemaakt om te gbruiken, maar kunnen natuurlijk wel stuk gaan.
De foutmelding netwerkkabel iet aangesloten duidt echter eerder op een fout in de aansluiting.

Zit de kabel goed in de router?
In de kabel of de stekkers kan kabelbreuk zitten. Ook de router kan defect zijn.

Probeer, wanneer je in de gelegenheid bent, eens een andere laptop of pc op de lan aansluiting.
Dan weet je daarna waar je het verder moet zoeken.

Ook kun je proberen de laptop met een andere kabel (meegeleverde kabeltje) op de router aan te sluiten,
dan kun je in ieder geval kabelbreuk uitsluiten.
mvg leo

Laatst bewerkt:
verwijder hem eens uit je apparaatbeheer,herstart en wacht op de melding nieuwe hardware,daarna installeren met drivers van cd of het internet.werkt het niet,koop een nieuwe netwerkkaart.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan