geen netwerkverbinding op Acer Aspire 7520

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik ben op mijn Acer Aspire ineens al mijn netwerkverbindingen kwijt. Geen LAN, geen wireless, hij geeft aan dat er geen enkele verbinding te vinden is. Mijn andere PC werkt normaal op mijn router (wireless).
Ik heb bekabeld geprobeerd, maar dat heeft geen resultaat. Op het toetsenbord zit bovenaan een knop voor wireless, maar dat werkt niet. Ook de toetsencombinatie die ik in de handleiding aantrof; windowsknop in combi met de L-toets, geeft geen resultaat.
Wie helpt?
 
Zet eens een systeemherstelpunt terug van toen het nog werkte.
 
vergeten te vermelden... ook dat had ik gedaan....
 
Eerst maar eens beginnen met Apparaatbeheer te bekijken. Staan daar apparaten met een geel vraagteken, rood kruis of 'met pijltje naar beneden ernaast'??

Tijs.
 
Nee, er staat onder apparaatbeheer bij netwerkcontrollers 1 apparaat. Maar dat staat goed. Geen rood kruis of geel uitroepteken.
Overigens verbaasde me het wel dat er maar 1 apparaat staat. ik dacht dat LANkaart en wireless apart zouden worden vermeld...
 
:(

a. Apparaten met geel uitroepteken staan bij Overige apparaten, niet bij een specifieke categorie zoals Netwerkadapters. Dus nogmaals de vraag of er apparaten staan met geel uitroepteken.
b. Rood kruis is in Windows 7 vervangen door 'een pijltje naar beneden' (van Uitgeschakeld). Waarom denk je dat ik die specifiek erbij vermeldde?
c. Indien geen geel uitroepteken te vinden en maar 1 apparaat onder Netwerkadapters, dan zou ik het idee krijgen dat er (in de BIOS of op het moederbord of via schuifje of via toetscombinatie etc.) een netwerkapparaat is uitgeschakeld.

Tijs.
 
Bij overige apparaten staat een geel uitroepteken bij Base system apparaat. Deze staat 2 keer vermeld, beide keren met dat gele uitroepteken.

Apparaten met een geel vraagteken, rood kruis of 'met pijltje naar beneden ernaast' kom ik in apparaatbeheer niet tegen.

Kan het zijn dat iets in de bios is uitgeschakeld, zonder dat je in de bios bent geweest?
 
Laatst bewerkt:
Hoi, de eerste link is voor Vista. Ik gebruik Windows 7.

Voor de tweede link heb ik volgens mij een internetverbinding nodig, maar die heb ik niet....
 
heb met twee usb sticks geprobeerd. Het exe bestand slaat wel op, maar voert op de laptop niet uit. ik krijg een foutmelding...
 
Download niet gelukt. Resolving hostname. Voer de installatie opnieuw uit.
 
Scan je pc eens op virus en malware ( met Mbam bijv.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan