geen nieuwe distributielijsten meer mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

inge o

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Berichten
77
door onvindbare problemen met mijn pc bij het maken van internetverbinding is er geprobeerd die op te lossen door het terugplaatsen van een image van vóór die tijd.
maar nu heb ik problemen met mijn adresboek : hij vindt wel de namen uit het bestand 'contactpersonen', vindt (na het opnieuw opslaan van de bestaande distributielijsten) ook de personen uit die bestaande lijsten, maar het is niet meer mogelijk om nieuwe ditributielijsten te maken.
van zodra ik aanklik 'leden selecteren' krijg ik de melding : 'kan adresboek niet vinden enz. enz....'

hoe kan dat nu? hij kan het adresboek wel vinden, want hij haalt er zo de namen uit bij het verzenden van nieuwe mails:shocked:?
 
Hoi,

een beetje een late reactie (misschien).
Ik heb dit probleem ook gehad, dit heb ik kunnen verhelpen door het volgende te doen.

Ben op contactpersonen gaan staan met de muis en heb met de rechtermuisknop Eigenschappen geselecteerd. Bij het scherm die opent heb ik het tabblad Adresboek van Outlook geselecteerd. Daar het vinkje voor Deze map weergeven als een e-mailadresboek.

Als het goed is moet dit het probleem verhelpen.

Ik weet niet wat het anders kan zijn.

succes
 
Hoi,

een beetje een late reactie (misschien).
Ik heb dit probleem ook gehad, dit heb ik kunnen verhelpen door het volgende te doen.

Ben op contactpersonen gaan staan met de muis en heb met de rechtermuisknop Eigenschappen geselecteerd. Bij het scherm die opent heb ik het tabblad Adresboek van Outlook geselecteerd. Daar het vinkje voor Deze map weergeven als een e-mailadresboek.

Als het goed is moet dit het probleem verhelpen.

Ik weet niet wat het anders kan zijn.

succes

iig nog bedankt voor je antwoord. maar nee, dat vinkje stond aangevinkt, daar lag het niet aan. ik heb daarna nog verder naar info gezocht, en gevonden dat het (na overzetten) kan zijn dat je adresboek beschadigd is. dat blijkt dan op te lossen door je 'contactpersonen' als adresboek te verwijderen, en daarna weer terug te zetten, volgens een bepaalde procedure.

ik heb me dat maar geriskeerd en het was idd opgelost :thumb:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan