geen notities toegevoegd en toch notities in PowerPoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

gGerretje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een presentatie met foto's en tekst gemaakt in PowerPoint.
Als ik bij bestand/eigenschappen/statistieken kijk, zie ik daar een melding van 25 notities.
Maar ik heb nergens notities toegevoegd.
Mijn vraag: hoe kunnen die notities er dan komen?
En: Hoe kan ik die notities opsporen en verwijderen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Ger

Laatst bewerkt:
Hallo manamana,

Dank voor je tip, maar ik gebruik PP 2003.
Daar heb ik die keuze niet onder bestand staan.

Weet jij wellicht of ik die ergens anders in het menu kan vinden?

Groet,
Ger

Oh, niet zeker, maar wellicht deze dan klik ik heb het niet helemaal doorgelezen, maar zie wel ergens powerpoint staan.

Hallo Manamana,

Nogmaals bedankt.
Ik heb de rhd-tool (RemoveHiddenData) geïnstalleerd.
resultaat van het verwijderen van die data is alleen dat de bestandsgegevens bij Eigenschappen/Samenvatting weggehaald zijn.
Maar de notities (die dus bij de dia's zitten) worden nog steeds weergegeven en zouden dus nog aanwezig moeten zijn.

Het zal dus anders moeten.
Kan ik nergens zoeken naar notities?
Als ik ergens iets bij een dia in het notitievak schrijf, en daarna dat vak sluit, moet er toch een of andere manier zijn om die gegevens te bekijken.
Natuurlijk kan ik dat, als ik weet bij welke dia ik een notitie gemaakt heb, maar als ik dat nou eens niet meer weet ....

Ik ben benieuwd of iemand een trucje kent.

Groetjes,
Ger

Laatst bewerkt:
Ik heb nog eens verder gekeken voor je maar kan hier ook geen informatie over vinden.:o

Hallo allemaal,

Op verzoek van Watchdog (die registreert dat er 14 dagen niets is gebeurd en de vraag nog niet op opgelost staat), reageer ik hierbij zelf nog even op het geopende item.
Heeft iemand een idee hoe het kan dat ik in Eigenschappen zie dat er notities staan in het bestand, terwijl ik die er niet zelf heb ingezet?
Ik kan ze overigens ook nergens vinden, dus een tweede vraag zou kunnen zijn (dan kan ik het probleem oplossen door handmatig die notities te verwijderen):
Hoe kan ik notities vinden in een PowerPoint presentatie?

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Groetjes,
Ger

Ik heb mee gelezen en mij er nog eens in verdiept. Kun je hier wat mee. Hoop ik. klik

Groet Manamana. :)

Hallo Manamana,

Ik ben bang dat het probleem niet helemaal duidelijk is.
Wat is het geval?

Ik heb een aantal dia's gemaakt met tekst en foto's.
Voor deze vraag heb ik het bestand verkleind tot 3 dia's, waarin ik zelf geen notities heb gezet.
Bekijk bijlage 160421

Toch zie ik bij Bestand/Eigenschappen/tabblad Statistiek, dat er 3 notities zijn.
Rara, hoe kan dat?
Nou ja, als ik op die vraag geen antwoord kan krijgen, geen probleem.
Feit is dat ik die notities gewoon wil verwijderen.
Maar hoe??

Als ik het notitievak (beneden) vergroot, zie ik ze niet.

Dus, wie kan mij vertellen waar die notities zijn, en hoe ik ze kan opsporen.
Liefst op een handige manier, want de echte presentatie heeft 500 dia's, met (kennelijk) 25 notities.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Groetjes,
Ger

Laatst bewerkt:
Nou ik kom er niet verder uit ik heb (vond) nog een hoop die ik al eens eerder las en mij nog herinnerde.. Les 4.

Iets met notities en natuurlijk nog heel veel meer. Wellicht kom je hier mee op weg. Trouwens een wel zeeer uigebreide les.

Succes ermee en laat weten hoe het je verging. :rolleyes:

;) Klik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan