Geen of zeer slecht 3G bereik

Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Berichten
1.122
Goedeavond,

Sinds een stroomstoring gisteren was de Mobiele GRPS en 3G verbinding weg. En nu heb ik in huis helemaal geen 3G verbinding meer op mijn Samsung Jet S8000 wel GPRS zeg maar. Zelfs buiten geen 3G. Wat is het probleem?? Ik heb hi met eindeloos online die ik afentoe gebruik als USB modem

PS Ik weet niet of hij in de goede sectie staat

mvg daan
 
Laatst bewerkt:
Goedeavond,

Sinds een stroomstoring gisteren was de Mobiele GRPS en 3G verbinding weg. En nu heb ik in huis helemaal geen 3G verbinding meer op mijn Samsung Jet S8000 wel GPRS zeg maar. Zelfs buiten geen 3G. Wat is het probleem??

PS Ik weet niet of hij in de goede sectie staat

mvg daan

telefoon rebooten.
batterij eruit en erin.
3g uitschakelen in menu en vervolgens weer aan.

werkt dir niet dan e telefoon herstellen naar fabrieksinstellingen.
probeer btw eerst op een andere locatie(andere stad ofzo)
 
telefoon rebooten.
batterij eruit en erin.
3g uitschakelen in menu en vervolgens weer aan.

werkt dir niet dan e telefoon herstellen naar fabrieksinstellingen.
probeer btw eerst op een andere locatie(andere stad ofzo)

Bij een andere stad werkt het wel. Ik ga hi vandaag misschien bellen waarom
 
Laatst bewerkt:
lijkt me een goed plan. houd ons op de hoogte ;)

ik moest dit nog verder invullen Samenvatting discussie
Reactie (Annemieke Soorsma) 04/01/2010 03:46 NM
Beste Daan,

Bedankt voor je e-mail.

Uit je e-mail begrijp ik dat je problemen ondervindt met het netwerk. Ik begrijp dat dit vervelend is. Om je vraag in behandeling te kunnen nemen heb ik de volgende gegevens van je nodig:

- de exacte locatie waar probleem zich voordoet
- een omschrijving van de klacht
- doet het probleem zich alleen binnenshuis voor of ook buitenshuis
- waaruit bestaat het pand, bv veel staal en coating op ramen (wanneer het bereik alleen binnenshuis wegvalt)
- sinds wanneer doen de problemen zich voor
- zijn er meerdere gebruikers met problemen, zo ja graag enkele nummers doorgeven
- vanaf welk punt treedt verbetering op
- sinds wanneer woon / werk je op deze locatie
- wat er gebeurt wanneer je de SIM-kaart in een ander toestel probeert

Wil je zo vriendelijk zijn deze gegevens te retourneren middels de reply-functie (of de beantwoordknop) in je mailprogramma?

Met vriendelijke groet,

Annemieke Soorsma
Klantenservice Hi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan