• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geen opmerkingen meer maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

robdgr

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2001
Office versie
Microsoft 365
In een veelgebruikt bestand ben ik ineens de mogelijkheid om opmerkingen te plaatsen kwijt, bij de rechter muisknop ontbreekt de optie en bij invoegen is de optie grijs. Drie regels boven de laatste regel staat er nog een en ook in een nieuw bestand kan ik ze wel invoegen. Ik heb gekeken bij de opties, maar zie daar de oorzaak niet.

Heeft iemand een oplossing?

Rdg1314, Misschien een te simpele oplossing... Staat je workbook of sheet niet gewoon beveiligd??? Dan verdwijnt namelijk die menu-optie uit je 'rechter muisknop' en is inderdaad de optie in het menu Insert (invoegen) lichtgrijs gekleurd.

Groet, Leo

Laatst bewerkt:
Leo,

Dank, je hebt me op het goede spoor gezet. Alle drie tabbladen stonden gemarkeerd en achter de naam van het bestand stond [groep]. Door die markering op te heffen is het probleem opgelost.

Rob, maar JIJ óók bedankt! Dat die opties in de Group-modus óók ge-disabled werden, wist ik niet. NU dus wel!:thumb:

Groet, Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan