Geen outlook (express) en niet automatisch opstarten van CD-Roms, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
725
Ik heb een Windows XP Pro versie geïnstalleerd op de computer wat prima is gegaan.

Echter staat er geen Microsoft Outlook en Outlook Express op die computer.

Ook starten automatische CD-Roms niet automatisch op, maar wordt er wel automatisch een scherm geopend.

Heeft iemand goede raad?

Het is volgens mij een bedrijven of scholen versie.
 
Laatst bewerkt:
Heb je al bij Start>(instellingen)>configuratiescherm>software>"windows onderdelen toevoegen of verwijderen" gekeken?
 
En Microsoft Outlook die staat niet op de XP cd. Daar heb je een aparte cd van nodig van Microsoft Office
 
Heb je al bij Start>(instellingen)>configuratiescherm>software>"windows onderdelen toevoegen of verwijderen" gekeken?
@crash

Nee, maar daar ga ik vanavond ff kijken.


En Microsoft Outlook die staat niet op de XP cd. Daar heb je een aparte cd van nodig van Microsoft Office
@Tanja1968

Klopt, die heb ik via Office 2000 er inmiddels wel op gekregen, maar Outlook Express zoals de meeste mensen gebruiken staat er nog niet op.


@all

Is er ook een Outlook Express te vinden die geen provider invult? Ik doe dat het liefst handmatig, want ik wil geen reclame logos en dat soort dingen er in hebben.
 
Heb je al bij Start>(instellingen)>configuratiescherm>software>"windows onderdelen toevoegen of verwijderen" gekeken?

Werkt helaas niet.


Hoe stel ik windows in zodat automatisch opstartbare cd's ook werkelijk automatisch opstarten i.p.v. de betreffende map opend waar het bestand in staat?


Waar kan ik aan een Oulook Express komen zonder dat er reclame in staat zodat ik die handmatig kan invullen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan