Geen P2P verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

rsporken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Sinds enige tijd krijgt geen enkel programma dat gebruik maakt van P2P-netwerken verbinding, of ik nu LimeWire of Shareaza download. Internet werkt verder prima en het uitschakelen van de firewall lost het probleem niet op. Heeft iemand een (svp technisch niet al te gedetailleerde) oplossing? Ik werk met een wireless modem van tele2 in combinatie met een draadloze adapter van Netgear.:(

Zelfde

Ik heb datzelfde probeem dus ook en ik heb ook tele2 maar daar kan het niet aan liggen want op mijn vorige pc werkte p2p programma's wel.

Heeft een beveiligings programma bij jou dat netwerk niet geblokkeerd?

Een tip gelijk en handig!
1:Download comodo firewall!(is een stuk beter dan windows firewall)
2:installeer hem en onder de installatie moet je windows firewall uitzetten! Doen dus
3:Dit is een nieuwe firewall voor je computer en heeft er niet in staan wat wel en niet mag dus ook niet limewire!
4: Dan start je limewire en krijg je een bericht of die verbinding mag maken!
5: Dan klik je ja en kijk je of ie het doet!

succes:thumb:

Geen internet

bij mij werkt dat alvast niet, als ik die firewall instaleer zegt die al dat die niet goed genoeg is voor windows vista en dat je beter windows firewall kunt gebruiken. Als ik dan toch die firewall gebruik krijg ik HELEMAAL GEEN internet verbinding.
*zucht wat een lastige computer heb ik

Ja dat kon ik ook niet weten dat je vista had want op vista past hij niet!
Ik kan je helaas niet verder helpen want van internet verbinding weet ik niks af!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan