Geen pagina's in WP admin

Status
Niet open voor verdere reacties.

JacquesL

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2018
Goedemorgen,

Ik heb een website overgenomen die gemaakt is in Wordpress. Het overzetten is goed gegaan en de database is ook goed geïmporteerd. De website is ook te zien op internet. Echter wanneer ik een pagina wil beheren in WP admin is er geen pagina te vinden. Met andere woorden, waar zijn die pagina's??

Nu ben ik (nog) niet helemaal goed bekend met Wordpress en zal bovenstaand probleem dus wellicht een verkeerde instelling zijn. Google heeft me in dit geval niet geholpen helaas. Wellicht is er iemand van jullie die me de juiste kant op kan sturen.

Alvast bedankt.

Groetjes
Jacques van der Lely

Op welke manier heb je de database geïmporteerd?
Zie je die wel verschijnen op de site?
Is je WordPress up-to-date?

Laatst bewerkt:
Ik heb een export gemaakt in phpMyAdmin en deze export via phpMyAdmin weer geïmporteerd. Dat lijkt goed gegaan anders had de website niet zichtbaar geweest op het internet lijkt mij. Wordpress is versie 5.6

En heb je Wordpress van te voren ook opnieuw geinstalleerd, of 1-op-1 overgekopieerd?

Misschien heb je dus beide verschillende versies van WordPress.

Daarom is het vaak aan te bevelen om de database ex-import via phpMyAdmin (oftewel het maken van een dump) enkel uit te voeren als je de site ook één-op-één overneemt. En anders moet je dit via het export/import systeem van Wordpress doen. Die houdt dan rekening met versies in de migraties.

OK, en is daar nog wat aan te doen? Ik kan namelijk niet meer bij de oude gegevens omdat de domeinnaam verhuist is en dus de DNS is aangepast.

Ik neem aan dat je nog een back-up hebt?
Want anders vrees ik dat je database behoorlijk overhoop ligt.

Overigens kan je, als het hostingpakket bij je vorige hosting nog actief is, de server ook op het IP-adres bereiken.
Of anders via de host-file wat fixxen.

Kan je ook een schermprint plaatsen om te zien wat je bij het Dashboard ziet?

Hierbij de screenshot van het Dashboard/pagina's of bedoel je een andere

Bijlagen

• screenshot dashboard.jpg
    screenshot dashboard.jpg
    65,6 KB · Weergaven: 35
Ik raad aan om even een een-op-een kopie van WordPress over te zetten. Want je database is vermoedelijk nu behoorlijk smerig omdat deze qua structuur niet overeen komt met de huidige Wordpress.

De enige oplossing lijkt:
- Met de handen in de database-drek te wroeten (en ik weet dat Wordpress er erg ranzig in is)
- Opnieuw te beginnen met de opbouw van de site.
- De source van de bijbehorende compatible website erbij te pakken.

Laatst bewerkt:
Hoe heb je precies alles overgenomen?
Heb je de WP import gebruikt, of hoe heb je het over gezet?
Kan je nog in de DrectAdim van de oude?

Ga eens naar instellingen en dan permalink. Kijk eens hoe het daar staat.

Geef de link eens van de website.
Wat je kan doen als je de pagina's wel ziet op internet, deze kopiëren en dan nieuwe pagina's aanmaken in het Dashboard.
Dan heb je ze in ieder geval wel.
Maar ik ben bang dat als je ververst, dat de pagina's dan niet meer te zien zijn. OF te wel, je ziet ze vanuit een cache.

Lees dit eens:https://helpdesk.hostnet.nl/hc/nl-nl/articles/360014757998-Veelvoorkomende-problemen-in-WordPress

Ik heb een plugin gebruikt die alles overzet 1 op 1.
Hoef je weinig voor te doen. https://nl.wordpress.org/plugins/all-in-one-wp-migration/

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan