Hallo,
Ik heb zojuist een nieuwe videokaart gekocht een: "MSI Radeon 5450 HD", Maar zodra ik deze in mijn Pc zet krijg ik geen beeld en wil mijn DVD-Drive niet open gaan. Ik heb mijn Voeding door deze reden ookal ge-upgrade naar een: "Cooler Master Power Plus 500Watt"
Maar met deze upgrade wil de videokaart het nog steeds niet doen, Ook niet met een HDMI Kabel. Ik heb verder geen idee wat het probleem kan zijn want ik heb niet al te veel ervaring.
En ik wil graag weten waarom dit gebeurt en misschien een oplossing vinden.
Mijn computer spec's zijn:
Moederbord: MSI RS482M4-ILD (MS-7191)
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate Professional Media Center 6.01.7600 (32-bit)
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4800+ .
Fysiek Geheugen: 4096MB (4 x 1024 DDR-SDRAM )
Videokaart: ATI Radeon 2400 HD, En ATI Radeon 5450 HD.
Monitor: Samsumg Syncmaster.
Alvast bedankt,
Ik heb zojuist een nieuwe videokaart gekocht een: "MSI Radeon 5450 HD", Maar zodra ik deze in mijn Pc zet krijg ik geen beeld en wil mijn DVD-Drive niet open gaan. Ik heb mijn Voeding door deze reden ookal ge-upgrade naar een: "Cooler Master Power Plus 500Watt"
Maar met deze upgrade wil de videokaart het nog steeds niet doen, Ook niet met een HDMI Kabel. Ik heb verder geen idee wat het probleem kan zijn want ik heb niet al te veel ervaring.
En ik wil graag weten waarom dit gebeurt en misschien een oplossing vinden.
Mijn computer spec's zijn:
Moederbord: MSI RS482M4-ILD (MS-7191)
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate Professional Media Center 6.01.7600 (32-bit)
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4800+ .
Fysiek Geheugen: 4096MB (4 x 1024 DDR-SDRAM )
Videokaart: ATI Radeon 2400 HD, En ATI Radeon 5450 HD.
Monitor: Samsumg Syncmaster.
Alvast bedankt,
Laatst bewerkt: