Geen plaatjes op websites door Norton?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolandaatjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2003
Ik heb een soortgelijke vraag al elders gepost, maar krijg daar na een weekje nog geen reactie. Misschien hier wat meer kans. Ik zal ook proberen mijn probleem wat duidelijker uit te leggen:

Wanneer ik websites bekijk zoals
edwinbont.nl
EdwinBont.jpg

of hannev.nl
HanneV.jpg

Zie ik bepaalde afbeeldingen niet (open de pagina's zelf maar eens in je eigen browser, en vergelijk deze met de plaatjes hierboven). Ik heb het idee dat Norton me hier in de weg zit, maar ik weet het niet 100% zeker.
Het probleem is in elk geval voor Firefox en Internet Explorer hetzelfde.

Kan iemand me vertellen wat ik hieraan kan doen?

Nee, helaas. Voor dit probleem zijn dat geen oplossingen.

Het is niet zo dat élk plaatje onderdrukt wordt. Ik zie ook geen kruisjes o.i.d. waar de plaatjes zouden moeten staan. Ze verschijnen gewoon simpelweg niet.

Wanneer ik in Internet Explorer (hoe dit in Firefox zou moeten weet ik niet) het vinkje "Reclame op deze site onderdrukken" uitzet heb ik nog steeds hetzelfde probleem, dus met reclameonderdrukking heeft het denk ik niets te maken?

Ook al is de probleem weergave van Microsoft niet 100% identitiek, toch adviseer ik je naar de door hen aangedragen oplossingen te kijken.

Heb je echt ALLE door Microsoft gegeven mogelijke oplossingen gelezen EN geprobeerd...........?

Ook die van de registersleutel?

Dat doe ik je niet na in een minuut of 10.

Verder moet ik even passen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan