Geen png-bestanden in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

causje

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2005
Berichten
56
hey,

ik kan al een hele tijd lang geen png-bestanden meer zien in IE, ik krijg telkens alleen zo'n rood kruisje op de plaats van de afbeelding. Als ik dezelfde site open in opera, kan ik de afbeeldingen wel zien.
Ik weet dat het daarom mss gewoon makkelijker is om over te stappen op opera, maar vindt IE gewoon handiger om in te werken, waarschijnlijk omdat ik het nu gewoon ben na zovele jaren...
Ik hoop dus toch dat iemand een andere oplossing heeft voor mijn probleem :)
Alvast bedankt!
 
ik heb het programma fireworks nooit gehad, en kon altijd png-afbeeldingen zien, ook thuis op mijn andere pc kan ik ze zien zonder fireworks.
Dus ik hoop dat er nog een andere oplossing is?
 
ik heb nog altijd geen oplossing voor mijn probleem gevonden (heb wel nog IE6, maar die heb ik op mijn andere pc ook, dus daar kan het niet aan liggen denk ik)
 
ja daar zie ik ze wel, maar zoals ik al zei, zou ze ook graag in IE zien :) en het is altijd gegaan dus moet er ergens iets fout zitten, maar weet echt niet wat...
 
Misschien heb je hier iets aan (is wel voor IE6). Kun je eens een voorbeeld van zo een png-bestand geven, de site zodat ik ook eens kan kijken met IE7.
 
ik ga zo eens even op die link zien of ik daar mss de oplossing vind, bedankt alvast!

hier is een vb van wat ik niet kan zien:
http://www.nl.ptg.be/v4/index.php

helemaal links onderaan bv zie ik een kruisje, onder "play the game aanbevelen" en een beetje naar rechts ook 3x langs "scratch", "jackpot" en "fidelity"

EDIT: ik ben ondertss eens gaan zien op die link, maar daar gaat het enkel over een probleem met service pack 1, ik heb al SP2 op mijn pc...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan