Geen .png in IE7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Berichten
614
Hoi,

Ik heb een laptop met Vista Ultimate en nu valt het mij op dat ik tijdens het surfen erg vaak [menu]plaatjes niet te zien krijg. Na een beetje speuren blijkt het altijd om .png bestanden te gaan. Op internet heb ik ook gezien dat het een vaker voorkomend probleem is, maar een oplosing heb ik nog niet gezien.

Kan iemand me misschien helpen met het oplossen van dit gedoe? Ik zou graag alles zien.

Alvast bedankt,


Don.

Ps: .png staat wel gewoon in mijn lijst met extenties en programma's die het zouden moeten openen. Staat er btw bij mij wel het juiste programma achter?


[edit]Het is dus eigenlijk hetzelfde als wat hier in 2005 ook al eens gevraagd werd. En nogmaals op een ander forum. Deze schijnt opgelost te zijn, maar het lijkt erop dat sommigen niet precies wisten wat ze aan het doen zijn/waren en de .dll is volgens die site waar de laatste poster naar verwijst voor oudere versies van windows te zijn. [/edit]

[Smod edit] je aanpassing erbij gezet en tweede bericht verwijderd. Binnen 24 uur je topic kicken is niet nodig[Smod edit]
Ja ik dacht het al. Daarom had ik erbijgezet dat het eigenlijk niet netjes was. Zal het niet meer doen/proberen.
:)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gedaan wat er staat en mijn instellingen in Geavanceerd nagekeken. Geen resultaat. Van punt 3 snap ik niet veel, want ik vind dat toggle images.exe niet terug. Zal het wel niet geinstalleerd hebben?

Een systeem herstel lijkt me een beetje teveel van het goede, omdat ik niet weet wat het heeft veroorzaakt en wanneer. Ik heb geen Vista cd, omdat het al op mij Acer notebook geinstalleerd was toen ik hem kocht. Er zit ergens een verborgen herstel bestand, maar dan zet hij ook vanalles terug wat ik juist heb verwijderd. Ook NIS of een ander Nortonprodukt gebruik ik niet. Ik heb NOD32 icm Windows Vista firewall. En ik gebruik de wireless router die je via Chello kan kopen. [Netgear].

Wordt er een beetje tureluurs van.


Thanx voor het meedenken btw.

Ps: bij Hyves krijg ik regelmatig deze melding: Hmmm...deze pagina wordt niet goed getoond door een probleem met javascript... Wie weet heeft het er iets mee te maken? Ik zie daar ook geen buttons namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Mozilla Firefox al es geprobeerd ?


Greetz,

Harry.
 
Eh nee nog nooit. Misschiend zou ik dat eens moeten doen, maar ik moet bekennen dat ik een type ben die graag bij IE blijft en het niet kan uitstaan als iets niet naar behoren werkt. Ik zou dit graag oplossen en/of weten wat het heeft veroorzaakt. [zodat ik het kan voorkomen].

D.
 
Ps: bij Hyves krijg ik regelmatig deze melding: Hmmm...deze pagina wordt niet goed getoond door een probleem met javascript...
Als je de laatste update van "Java Runtime Environment" nog niet hebt geinstalleerd, Version 6 Update 2, dan kun je die hier downloaden.

PNG staat voor Portable Network Graphics. Dit bestandsformaat zal uiteindelijk de JPEG en GIF formaten vervangen. Heb je ook de laatste versie van de Adobe Flash Player al ge-installeerd? Download anders versie 9 dan op deze Adobe-site.
 
Beide geinstalleerd, maar helaas geen succes.
Nog steeds geen .png op het scherm tijdens het surfen.

Ps: firefox geinstalleerd en dan zie ik alles zoals het hoort. Wat niet uiteraard niet wegneemt dat ik graag mijn IE in een goed werkende staat wil hebben. Is er dan écht geen oplossing??

Grrr...


D.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !


Tja.......Daarom gebruik ik al jaren Firefox.

Het spijt me dat ik je niet kan helpen, maar als je eens wat anders dan Microsoft-producten gebruikt gaat er soms een wereld voor je open.

Sterkte,

Harry.
 
Probeer het volgende. Ga in IE7 naar Extra, Internetopties, tabblad Geavanceerd. Klik dan op de knop Geavanceerde instellingen herstellen. Sluit IE7 af en herstart voor de zekerheid de PC. Zie je nu wel alle afbeeldingen in IE7?
 
Allemaal gedaan en nog steeds geen .png te zien.

Hebben jullie btw op mijn screenshot gekeken? Is wel het juiste programma aan .png gekoppeld? Vast wel want als ik een .png open die bv in Mijn Documenten staat dan zie ik hem gewoon. Hij opent dan in Windows Foto Gallerie. Alleen in IE gaat het niet.
 
Dat heb ik wel gezien, maar dat is eigenlijk niet zo interessant. Het wil alleen maar zeggen, dat als je dubbelklikt op bijvoorbeeld "Afbeelding.png" dat dan de afbeelding geopend wordt in/door Windows Fotogalerie. Maar als je een ander beeldbewerkingprogramma opent en je gaat via Openen naar datzelfde png-bestand, dan krijg je het ook keurig te zien. Maar goed, dat lost je probleem niet op.
Het enige wat ik nog weet, maar dat is vergezocht hoor, ga in IE7 naar Extra, Invoegtoepassingen beheren, Invoegtoepassingen in- of uitschakelen, selecteer in het langwerpige venster "Invoegtoepassingen die zonder toestemming kunnen worden gebruikt". Als je links zo'n toepassing selecteert, kun je onderaan het scherm kiezen voor in- of uitschakelen. Controleer of er een toepassing is uitgeschakeld, terwijl dat ingeschakeld moet zijn.
 
Alle invoegtoepassingen staan gewoon op ingeschakeld.

Vraagje: zou ik IE kunnen verwijderen en via de Microsoft site weer kunnen downloaden en installeren? Misschien dat dat ene ding dat verkeerd staat weer op de juiste manier wordt teruggezet. Mijn Vista is gewoon legaal. Heb alleen geen cd/dvd ervan geleverd gekregen. Wilde gok, maar ik zou het anders ook niet weten. Het blijft een vreemd probleem en ik vind het nog vreemder dat het vaker voorkomt bij mensen en er nog steeds na al die tijd geen goede oplossing/patch voor is.

Kan het zijn dat een andere software het blocked? Ik gebruik geen speciale add blocker oid. Alleen Windows Firewall, NOD32, Office2007 [ik las in één van die verhalen dat dat waarschijnlijk bij installatie iets verandert], CCleaner en TuneUpUtillities2007. Ik kan me niet herinneren of na install van één van die programmas het probleem begon.

Don.
 
Laatst bewerkt:
Bij een paar andere rare problemen met IE7 onder Vista (zie elders) bleek uiteindelijk dat het profiel niet goed was. Daar was ook geen verklaring voor omdat het een gloednieuw systeem betrof waarop beide gebruikersaccounts de problemen hadden.
Hoe dan ook, we hebben een nieuw account gemaakt en dat had de problemen niet.
Je zou dat hier ook eens kunnen proberen ...
 
Nou breekt mijn klomp!!

Ik heb mijn guest account aangezet en kreeg bij het begin gelijk een melding. Iets van .NET Frameworks. Het zei iets over een fout met installatie van een activeX iets ofzo. [heb het niet zo heel goed gelezen sorry]. Nadat ik op Negeren heb geklikt ben ik snel naar Hyves.nl gegaan en het zag er prachtig uit! Alle .png plaatjes waren goed zichtbaar. Direkt afgemeld en weer naar hoofd account gegaan. Je voelt hem al aankomen: Dikke tegenvaller!! Alle plaatjes waren weer gewoon de vakjes met het rode kruis.

Er moet dus een moment geweest zijn dat ik of een programma iets heeft veranderd. Ik zou alleen niet weten wat en wanneer.

Snappen jullie het nog??

D.
 
Hoi !

Ja, zoiets heet een bug in een programma !

En die zitten er nog in Vista IE7 !

Zie ook mijn link !

Nog een paar update's en IE7 draait weer als vanouds.


Greetz,

Harry
 
Vraagje: zou ik IE kunnen verwijderen en via de Microsoft site weer kunnen downloaden en installeren? Misschien dat dat ene ding dat verkeerd staat weer op de juiste manier wordt teruggezet.

Ehh... ligt het aan mij, of is IE7 niet als losse download te krijgen op de site van Microsoft? Ik zie wel IE7 voor Xp staan, maar nergens voor Vista. Als ik op Downloaden klik gebeurdt er echter niets. Doe ik [weer] iets fout of kijk ik op de verkeerde plek?

D.

Ps: oh ja... ik heb de tip op DEZE PAGINA nog ff gedaan, maar wederom geen succes.
 
Laatst bewerkt:
Mijn Vista is gewoon legaal. Heb alleen geen cd/dvd ervan geleverd gekregen.

Heb mijn Acer voorgeinstalleerd gekregen en heb er geen dvd's/cd's bij gehad. Er schijnt ergens een verborgen deel op een partitie te staan waarmee je de laptop weer kan terugzetten in de orginele staat, maar dan ben ik ook gelijk al mijn later geinstalleerde software kwijt. Dus die optie gaat mij heeeel veeel tijd kosten als ik al mijn software weer moet gan installeren en instellen.

D.
 
Gisteravond een klacht/opmerking achtergelaten bij de consumentenbond.
Ze zijn een enquete gestart over de klachten en problemen die Vista gerelaterd zijn.

Klik hier voor de enquete.

Wie weet komt er ooit een patch/oplossing voor het probleem. Is en soort laatste optie van me haha.

D.

[ff later]
Vraag me niet hoe, maar het probleem is opgelost!! Ik heb gister nog maar en keertje schoongemaakt met Tuneup Utlillities 2007 en wat opstart dingetjes uitgevinkt. Open ik net Hyves en VOILA... alle .png plaatjes stralen me tegemoet. Nou ik denk dat ik maar gelijk vandaag ga uitvogelen hoe ik een image kan maken van mij C zodat ik voortaan probleemloos kan surfen.

Opgelost dus, maar vrag me aub niet hoe hahaha.

THANX namens een blijde Donovan.
[/ff later]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan