Geen POP3 mail ophalen via Live-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woodski

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Sinds ik van Hotmail naar Live-mail ben overgegaan heb ik geen mogelijkheid meer om in Live-mail mijn pop3-mail op te halen bij mijn provider :confused:
Dit was wel altijd mogelijk binnen Hotmail. Handig ook om vanaf werk of tijdens vakantie ff je mail te checken. Uiteraard heeft de provider wel webmail maar als je met meerdere mail-accounts werkt dan was het makkelijker om alles in één keer via Hotmail binnen te halen.

Zie ik iets over het hoofd of heeft MS besloten deze optie bewust achterwege te laten?
Wie weet hier meer van?

Woodski :cool:

OK. Ik maak geen gebruik van Messenger maar ik heb 'm nu geinstalleerd. Kun je mij ff op weg helpen waar ik mijn POP3-mail accounts kan instellen?
Kan kan het niet zo snel vinden.

Iemand anders die hier mee bekend is en hoe dit evt. wel in Messenger is in te stellen?

Heb de Plus-versie geinstalleerd (dank voor de link) en ook mijn POP3 accounts ingevoerd. Krijg ook de melding dat er nieuwe berichten aanwezig zijn maar hoe ik deze moet binnenhalen...??
Als e-mailclient wel Outlook opgegeven maar daar worden geen berichten opgehaald. Moet ik ook in Outlook nog een pop3account aanmaken?

Overigens blijft het omslachtiger dan voorheen in Hotmail het geval was. Ook ben je nu afhankelijk of je Messenger Plus geinstalleerd hebt staan of niet. Dus in een internetcafe o.i.d. ff je mail checken zal niet meer zo gemakkelijk gaan.
Ben toch benieuwd of er iemand bekend is met de reden waarom deze optie uit Live-mail is verdwenen ten opzichte van Hotmail. In het verleden heeft MS dit al eens eerder gedaan binnen Hotmail maar daarna nam het gebruik van Hotmail behoorlijk af. Mede daarom is toen besloten de POP-mail optie weer terug te zetten tot nu :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan