Geen powerpoint?

• Onderwerp starter Onderwerp starter d0mzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hey,

Ik heb (dacht ik) Words 2004 geïnstalleerd.
Ik heb de hele CD afgezocht naar PowerPoint, maar kon ik niet vinden.
Ik heb nu een programma gedownload waarop ik wel naar presentaties kan kijken, maar zelf niet kan maken. Het is een normale CD geen kopie o.i.d.

Er zit trouwens ook geen Excel, Access en al die dingen op.

Bij een OFFICE heb je pas meestal powerpoint erbij en jij hebt alleen WORD2004 dus je zal alleen word hebben:)

Bij een OFFICE heb je pas meestal powerpoint erbij en jij hebt alleen WORD2004 dus je zal alleen word hebben:)

Oké. Moet ik die dan in de winkel een nieuwe kopen?

Of als je geen zin hebt om het te gaan kopen kan je natuurlijk ook een ander programma gebruiken, dat OpenOffice.org heet. Dat is gratis en werkt net iets anders, maar het kan bijna alles wat Microsoft Office ook kan. Ikzelf gebruik het al een half jaar en ik wil niet meer anders.:)

Of als je geen zin hebt om het te gaan kopen kan je natuurlijk ook een ander programma gebruiken, dat OpenOffice.org heet. Dat is gratis en werkt net iets anders, maar het kan bijna alles wat Microsoft Office ook kan. Ikzelf gebruik het al een half jaar en ik wil niet meer anders.:)

Maar dan even een andere vraag;
OpenOffice, kun je dat ook op XP draaien, en als ik een .ppt krijg van iemand van school zou ik dat dan om kunnen zetten in OpenOfficebestand?

Kan ook goedkoper hoor maar Office is nou eenmaal duur.
En Powerpoint is onderdeel van Office en niet van Word !

Je zal toch echt Office moeten hebben en als je geen illegale wegen wilt bewandelen zal je je portemenee moeten trekken.

Maar dan even een andere vraag;
OpenOffice, kun je dat ook op XP draaien, en als ik een .ppt krijg van iemand van school zou ik dat dan om kunnen zetten in OpenOfficebestand?
OpenOffice.org werkt ook op Windows XP, en ook nog wat andere systemen. En als je een ppt van iemand van school krijgt kan je het altijd openen, maar heel af en toe werkt hij bij jou niet 100%, maar dat is eigenlijk alleen maar als diegene een hele complexe opmaak en effecten heeft toegevoegd. Als je hem dan weer opslaat en weer in PowerPoint opent werkt hij weer helemaal 100%.

EDIT: Je zegt dat je op school zit. Je zou dan ook kunnen kijken bij www.slim.nl of www.surfspot.nl, daar kunnen leerlingen, studenten en medewerkers van de meeste scholen tot wel 90% korting krijgen op software!

Laatst bewerkt:
Kan ook goedkoper hoor maar Office is nou eenmaal duur.
En Powerpoint is onderdeel van Office en niet van Word !

Je zal toch echt Office moeten hebben en als je geen illegale wegen wilt bewandelen zal je je portemenee moeten trekken.

Zover was ik nou ook gekomen. Words is een onderdeel van Office en Excel en Access en die andere dingen zijn daar ook onderdeel van :shocked:

OpenOffice.org werkt ook op Windows XP, en ook nog wat andere systemen. En als je een ppt van iemand van school krijgt kan je het altijd openen, maar heel af en toe werkt hij bij jou niet 100%, maar dat is eigenlijk alleen maar als diegene een hele complexe opmaak en effecten heeft toegevoegd. Als je hem dan weer opslaat en weer in PowerPoint opent werkt hij weer helemaal 100%.

Ik zal OpenOffice downloaden en uitproberen. Hartelijk bedankt voor de snelle reacties allemaal!:confused::D

nou is office ook weer niet zo duur als in de link
het kan ook voor € 119,- voor de home/student versie

Als je op school zit, of in hte onderwijs werkt kun je nog een stuk goedkper terecht bij surfspot.

maar gratis is natuurlijk nog goedkoper;)

Laatst bewerkt:
nou is office ook weer niet zo duur als in de link
het kan ook voor € 119,- voor de home/student versie

Als je op school zit, of in hte onderwijs werkt kun je nog een stuk goedkper terecht bij surfspot.

maar gratis is natuurlijk nog goedkoper;)

Ik weet dat het gratis kan want ik weet dat er illegale programma's zijn zodat je het van een ander kan jatten met zijn/haar toestemming natuurlijk. Maar ik download openoffice, stuk handiger + gratis ^.^

oh nee goed dat je dat zegt, ik propageerde niet illigaal downloaden, ik verwees naar Open Office waar je al mee bezig was.

mvg leo

oh nee goed dat je dat zegt, ik propageerde niet illigaal downloaden, ik verwees naar Open Office waar je al mee bezig was.

mvg leo

haha, toch bedankt voor de reactie. ik ren meteen naar de winkel en koop microsoft office 2007 ^.^ :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan