Geen ram geheugen slots meer Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ha966

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2012
Hallo,

ik heb een scan voor ram erover gedaan en hij zei dat ik maar 2 ram slots hebt eentje van 1024mb en eentje van 2048mb
Ik wou upgraden naar windows 8 maar je moet toch 64 bits voor hebben???? hoe moet ik nu mijn ram erinbouwen

Bij voorbaat dank Ruben

Dit is niet helemaal waar.Je hebt van windows 8 gewoon een 32 en 64 bitversie. De systeemvereisten zijn op de site van microsoft te vinden. http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/iso
Voor de 32 bitversie voldoet 1gb aan ram en voor de 64 bitversie voldoet 2gb ram. (Minimale vereisten). Op de website van microsoft gaan ze hier nog wat dieper op in.

Laatst bewerkt:
Ik heb 3 gb van 32 bits dus kan ik gewoon windows 8 64 bit kopen processor en moederbord kan het aan

Intel® Core™2 Duo Processor E7200 is dacht ik een een 64bitprocessor. Dit betekent dat je computer dus in princiepen Windows 8 processen kan uitvoeren. Maar veel software zal toch nog op 32bit geprogrammeerd zijn. Dus of je een degelijk verschil merkt. Ik denk het niet! Echter heb ik nog geen ervaring met windows 8 en is dit puur gebaseerd op informatie van windows zelf. Misschien zijn er forummers die al ervaring hebben met windows 8? Wat raden jullie aan? Bij windows 7 werd dacht ik nog de 32-bitversie aangeraden i.v.m de software.

Ik zou er Windows 7 ophouden voor nu, maar als je wilt upgraden: Windows 8 x64 moet prima draaien, je hoeft dan niets aan je systeem te veranderen.

Hallo,

windows 8 zal niet zo fijn als windows 7 omdat de GUI(Graficshe Gebruikers Interface), helemaal is in gericht voor tablets. Dus niet meer het standaard bureablad met klik de tegels en het werkt.

heb windows 8 op mijn laptop
verschrikkelijk 10 stappen om naar het control panel te komen games werken slecht/niet het word helemaal niks ze hadden het net zo goed Vista 2 kunnen noemen
ik raad het af

Hallo,

@laurens, of te wel een grote hoop Windows Vista bugs bij elkaar:P

@TS, Dus we raden windows 8 af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan