geen reactie beeldscherm na plaatsen van nieuwe processor

• Onderwerp starter Onderwerp starter DimKo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DimKo

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
hallo
Ik heb een tweedehands processor gekocht, een intel core 2 duo. voor deze processor had ik een pentium 4. De processor wordt gewoon ondersteund door mijn moederbord. alleen als ik hem er in zet, dan krijg ik geen reactie op mijn beeldscherm:(. als ik dan weer de vorige processor erop zet, dan doet ie het gewoon wel.
Iemand idee?::confused:

Goedenavond ,

Om welk moederbord en processor gaat het want misschien heb je we een bios update nodig.

hallo
Ik heb kort geleden nog een bios update uitgevoerd. Het enige, wat ik nu pas zie, is dat er twee versies zijn van mijn moederbord (asrock 775Twins- HDTV, en Asrock 775Twins-HDTVR2.0. En de tweede staat wel de cpu in de lijst met ondersteunde cpu's, en bij de andere niet. dus ik gok toch dat ik de eerste heb. zou een bios reset helpen?

Hoi,

Dat denk ik niet maar welke processor heb je nu?Heb je al eens met pc wizard gekeken welk moederbord je hebt?

ik heb nu een pentium 4 3ghz. en daar heb ik een andere voor gekocht, dit is dus een inte core 2 duo. Maar ik begin er steeds zeker van te worden dat ik het verkeerder cpu heb gekocht.:(:(:(

Hoi,

Sorry ben denk ik niet duidelijk maar ik wou graag de nieuwe processor weten, pc wizard al wat opgeleverd?

maar die r2.0 is toch gewoon bios versie, of heb ik het verkeerd begrepen?
als dat zo is, dan zou de cpu gewoon werken, ook al staat hij niet in de lijst, omdat ik kort geleden nog een bios update heb gedaan, en nu heb ik een 2.10 bios versie.

dit is wat ik bij pcwizard krijg: niet nader omschreven 775Twins-HDTV
ik zie het al, ik heb de eerste versie:
Product : 775Twins-HDTV
Versie : 1.00
Serienummer : 00000000
Unique ID : 00020003-00040005-00060007-00080009
SKU : TBD
Familie : TBD
Startmodus : Power Switch

Laatst bewerkt:
Hoi,

Nee denk dat van het moederbord 2 versies zijn de 1 en de 2 dus.Maar nu weet ik nog steeds je processor niet

ik heb het bericht aangepast, kijk maar hierboven, ik heb toch de 1ste versie. dus er is verder niks aan te doen?
:(

Hoi,

Jammer maar helaas, kijken voor een niet te duur tweedehands moederbord.;);)

of gewoon deze processor doorverkopen, is geloof ik beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan