geen reacties...

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycreative

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Gister heb ik een vraag gesteld over het gebruik van dreamweaver. In totaal is de vraag al 73 keer gelezen en niemand die mij kon helpen. Toch vreemd, volgens mij werkt iedereen hier in dit stukje toch met dreamweaver?

Mijn vraag was....Ik maak een pagina met links vast en daarin een menu. Moet ik voor elke pagina die volgt met ditzelfde menu een dit steeds opnieuw maken? Het lijkt me dat ik alleen steeds een nieuwe hoofdpagina moet maken, om zo tot een gehele website te komen.

Nu weet ik ook niet hoe ik het geheel dan kan openen en als frameset op kan slaan, of is dit niet nodig? En hoe ik dit goed moet opslaan zodat ik mijn pagina;s op een juiste manier kan openen.

Zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen?

als niemand antwoord,zullen ze het blijkbaar geen antwoord op je vraag weten

Wat doen ze dan in dreamweaver? Websites maken toch? Dan is er toch wel iemand die iets weet over opslaan van een webpagina?
Maargoed... ik wacht wel af.

Het forum bestaat uit vrijwilligers, welke ook nog een leven naast Helpmij.nl hebben. Het is niet toegestaan om dan maar een nieuwe topic aan te maken, bij geen reactie. Na 24 uur geen reactie mag je een bericht achter laten in je topic, om deze onder de aandacht te brengen.
Graag verder gan in je topic van gister;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/707343-pagina-s-opslaan
Deze sluit ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan