geen rechten vista map verwijderen ben ingelogd ''administrator''

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkkkillah

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
Berichten
200
hallo,



ik heb een map (c&c3) maar ik kan hem niet verwijderen en ook niet openen.
het rare is dat ik al in veilige modus en in administrator ben ingelogd nog steeds zegt hij u heeft geen machtigingen en toegang geweigerd. het heeft niks belangrijks alln een game die het niet doet tot dit opgelost is.



help alstublieft!! ben in een lan party en iedereen doet C&C 3
 
hier foto's


34ns32b.jpg



34ns32b.jpg



34oo7rm.jpg
 
waarschijnlijk is het al een beetje laat maar je zou moeten klikken op advanced en dan tabblad owner(eigenaar in het nederlands- ik heb de nl versie) dan moet je admin selecteren bewerken, en het vinkje onderaan.
toepassen en het zou in orde moeten zijn

ofwel met het progje unlocker
 
waarschijnlijk is het al een beetje laat maar je zou moeten klikken op advanced en dan tabblad owner(eigenaar in het nederlands- ik heb de nl versie) dan moet je admin selecteren bewerken, en het vinkje onderaan.
toepassen en het zou in orde moeten zijn

ofwel met het progje unlocker

bedankt voor je reactie maar als ik dat allemaal doe dan zegt hij dat ik niet genoeg rechten heb om dat te doen ... ik ga nog dat progje proberen .. ik hoop dat hij het dan wel doet c&c 3 is namelijk mijn favoriete spel en zonder rechten om dat mapje te verwijderen kan ik hem ook niet overnieuw installeren:D
 
heb je die game dan al gedeinstalleerd? revo unistaller is daar zeer goed in...
 
heb je die game dan al gedeinstalleerd? revo unistaller is daar zeer goed in...



hallo,

EDIT: ik heb ook naar revo uninstaller gekeken lijkt me een geschikt progje :)
ik heb unlocker geprobeert maar ze zeggen dat je rechter muisknop moet doen en dan unlock maar die staat er niet. zie plaatjes hieronder


169q2kp.jpg



oqaech.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja sorry maar mijn ideeën zijn ook helaas op...
---
wel mooie desktop trouwens met jessica alba ^^
 
Laatst bewerkt:
ja sorry maar mijn ideeën zijn ook helaas op...
---
wel mooie desktop trouwens met jessica alba ^^



alsnog bedankt voor je hulp :):thumb:


ik ga xp erop zetten dies 30x zo goed en ik heb gehoord dat directx 10 unlockable is op xp??? is dat waar


bedankt voor je complimentje over desktop :p
 
Laatst bewerkt:
alsnog bedankt voor je hulp :):thumb:


ik ga xp erop zetten dies 30x zo goed en ik heb gehoord dat directx 10 unlockable is op xp??? is dat waar


bedankt voor je complimentje over desktop :p

voor je begint me xp, probeer eerst wel eens even of je wel aan de drivers van xp voor je systeem kan komen.
Ik heb wel eens gehoord/ergens gelezen dat je directx10 ook op xp zou kunnen laten draaien als dat is wat je bedoeld maar vraag me niet hoe, maar als het mogenlijk zou zijn kom je er wel uit met wat googelen denk ik :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan