geen rechter muisknop content

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannydaboy

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2005
hoi ik draai windows xp x 64 (bit) en ik heb alles een betje aan het draaien op een min punt na....hoe kan ik de rechtermuisknop contents weer activeren je weet wel zoals winrar )add to, extract to etc)

ze willen er gewoon niet bij gaan staan zou win xp x64 dit geblokeerd hebben en waar kan je dit dan terug zetten..

,MVG danny

Je hebt winrar er op gezet en het komt niet in het rechtsklik menu?
Je moet dat ook zelf kunnen doen.
Moet ik alleen opzoeken.

ja ik ben er ook al achter dat ik het menu wel krijg in file managers zoals windowscommander

Probeer deze eens.
Je leid Windows in dit geval naar WinRar toe. Heb je tenminste wat.

Een bestemming toevoegen aan het menu Kopiëren naar

Open Deze computer.
Dubbelklik op het station waarop Windows is geïnstalleerd (meestal station C, tenzij meerdere stations op de computer beschikbaar zijn).
Als u de items op de vaste schijf niet kunt zien wanneer u deze opent, klikt u op De inhoud van dit station weergeven onder Systeemtaken.

Dubbelklik op de map Documents and Settings.
Dubbelklik op de map van een specifieke gebruiker.
Dubbelklik op de map SendTo.
De map SendTo is standaard verborgen. Als de map niet zichtbaar is, klikt u op Mapopties in het menu Extra. Klik op Verborgen bestanden en mappen weergeven op het tabblad Weergave.

Wijs in het menu Bestand de opdracht Nieuw aan en klik vervolgens op Snelkoppeling.
Voer de instructies op het scherm uit.
Opmerking

U opent het onderdeel Deze computer door te klikken op Start en vervolgens te klikken op Deze computer.

Vraag dus opgelost?
Maak er dan even een groen vraagteken van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan