geen ruimte meer op c schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

janette29

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Berichten
54
halloo kan iemand mij alsjeblieft helpen ben hier niet zo slim in helaas.
Ik heb 68,5 gb aan opslagruimte op c schijf maar heb nu nog maar 1 gb over en kan dus niets meer downloaden zeg maar. Dit kan volgens mij echt niet kloppen heb al aantal keer schijfopruiming gedaan en heb alleen maar wat muziek en een aantal programma's hier opstaan echt niks bijzonders . ik weet echt niet meer wat ik moet doen en baal als een driewegstekker hihi help me pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :confused: :confused:
 
ik vermoed dat je onder de adaware en spyware zit dus scannen is het advies
of gebruik ccleaner eens om lekker op te ruimen
 
Laatst bewerkt:
ik vermoed dat je onder de adaware en spyware zit dus scannen is het advies
of gebruik ccleaner eens om lekker op te ruimen


helaassssssss heb ik ook al gedaan maar heeft ook niet geholpen nog meer advies graag :rolleyes:
 
en gooie eens je temp map leeg en verwijder de cookies ook eens.
gebruik je XP maakdan ook je prefetch map eens leeg.
die staat onder windows......
 
:confused:
en gooie eens je temp map leeg en verwijder de cookies ook eens.
gebruik je XP maakdan ook je prefetch map eens leeg.
die staat onder windows......


:( cookies waren al verwijderd en prefetch map nu ook leeg maar scheelt maar 6 mb volgens mij is er echt iets mis met mijn pc hoor :confused:
 
gebruik ccleaner eens dan om op te ruimen.
 
Laatst bewerkt:
Kijk hier even, staan diverse progjes om te ontekken waar de ruimte is gebleven.

Denk de map system volume information, waar je herstelpunten staan, de hibernation file en de swap file.
 
ff googlen op "dustbuster", is freeware en haalt werkelijk de bezem door de schijf, alles wat niet nodig is (.tmp, .dat, .log ...) wordt gewist. Heb je ook al eens aan de mogelijkheid gedacht dat de schijf gewoon "vol" is, en je aan een grotere toe bent? Ook de "vuilbak" wissen helpt, maar dat doet dustbuster voor U.

Kijk ook eens in de "verborgen" bestanden (zie posting Lange pier).

Jan
 
Kijk hier even, staan diverse progjes om te ontekken waar de ruimte is gebleven.

Denk de map system volume information, waar je herstelpunten staan, de hibernation file en de swap file.

:D :D yessssssssssssssssssssssss djw voor je hulp heb het programma folder sizes gedowload en het bleek dat er ongeveer 50 gb op het file " incomplete" van shareaza stond. heb alles gewist en heb weer heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel ruimte over :thumb: :thumb: echt super bedankt mijn dag is weer helemaal goed als ik weer probleempjes heb kom ik weer op deze site hihihi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan