Stanley19
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 jan 2002
Hallo,
Een collega van mij heeft wat problemen met zijn pc. De pc vertoont de volgende symptomen:
Het lijkt mij een virus, maar ik heb even geen idee hoe ik dit virus kan verwijderen. Want ik kan NIETS installeren. De pc roept telkens dat het een ongeldige win32 toepassing is en hij niets kan uitvoeren vanwege de beperkte schijfruimte.
Iemand een idee?
Groet,
P.S. er zit maar 1 schijf op die opgedeeld is in C, E en F. Op die andere partities zit nog voldoende schijfruimte, maar ik krijg deze dus niet gealloceerd naar C:.
Een collega van mij heeft wat problemen met zijn pc. De pc vertoont de volgende symptomen:
- geen schijfruimte meer op C:. Dit terwijl er heel veel bestanden zijn verwijderd. Bij het opstarten blijft de vrije ruimte op C: op 0 kb staan.
- IExplorer start niet meer op en als hij wel opstart dan verdwijnt het venster vrijwel direct
- Systeemherstel kan niet vanwege, het gebrek aan ruimte
- Partition Magic werkt niet (althans de demo niet)
- Opstarten in veilige modus werkt ook niet, als ik op F5, F8 , F10 klik dan kan ik met de pijltjestoets niet kiezen voor bijv. veilige modus met netwerkmogelijkheden o.i.d. Toetsenbord lijkt niet te reageren op een of andere manier.
- Als het mij dan wel lukt om IE op te starten, dan kan ik wel bestanden downloaden, en op een andere partitie dan C: zetten. Echter wanneer ik deze wil openen heeft Windows het bestand beschadigt en is het bestand opeens 0KB, terwijl ik wel het volledige bestand heb gedownload.
Het lijkt mij een virus, maar ik heb even geen idee hoe ik dit virus kan verwijderen. Want ik kan NIETS installeren. De pc roept telkens dat het een ongeldige win32 toepassing is en hij niets kan uitvoeren vanwege de beperkte schijfruimte.
Iemand een idee?
Groet,
P.S. er zit maar 1 schijf op die opgedeeld is in C, E en F. Op die andere partities zit nog voldoende schijfruimte, maar ik krijg deze dus niet gealloceerd naar C:.