Geen schijven meer zichtbaar in Deze Computer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

spacer225

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
Beste helpers,

Na wat naar mijn idee standaard opschoon-werk was (met Tune-up en Ashampoo) ben ik de vermeldingen kwijt van mijn schijven in "Deze Computer". Kan de schijven nog wel bereiken via "Systeembeheer". Ben dus niks fysieks kwijt maar ik zou wel weer graag de normale iconen terug hebben...
Wie weet raad??

Alvast bedankt!

Hans

is ook je C:\ schijf niet meer zichtbaar?

en als je rechtermuisknop op deze computer doet en je kiest beheren wat zie je dan bij schijvenbeheer?

is ook je C:\ schijf niet meer zichtbaar?

en als je rechtermuisknop op deze computer doet en je kiest beheren wat zie je dan bij schijvenbeheer?

Geen van de schijven is zichtbaar, alleen 2 documentmappen en m'n nokia phone browser. Via schijfbeheer kan ik wel de schijven zien en benaderen en documenten openen (in orde). Wanneer ik dat doe,staat de betreffende schijf wel vermeld in verkenner onder deze computer maar verdwijnt weer wanneer ik de schijf wegklik. Geldt voor alle schijven, ook voor C:\

Misschien is Systeemherstel een optie.

...helaas, geen herstelpunt aanwezig:confused:
Heb Windows proberen te herstellen maar dat werkt ook niet. Heb het vermoeden dat het format C: wordt en alles er maar weer opnieuw op en kijken of het probleem dan verholpen is.

Heeft iemand nog een suggestie om mijn schijven weer zichtbaar te maken in Deze Computer?? De dvd speler is trouwens ook verdwenen...

Laatst bewerkt:
...helaas, geen herstelpunt aanwezig:confused:
Heb Windows proberen te herstellen maar dat werkt ook niet. Heb het vermoeden dat het format C: wordt en alles er maar weer opnieuw op en kijken of het probleem dan verholpen is.

In ieder geval heb je geleerd, dat voordat je zulke schoonmaakacties doet, je er voor moet zorgen, dat je een herstelpunt hebt. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan