geen signaal beeld acer aspire

Status
Niet open voor verdere reacties.

squidsoup

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2013
hallo,

mijn computer geeft plots geen beeld meer systeem heeft wel goed gewerkt.
met mijn monitor is niks aan de hand ik heb hem al getest samen met de kabels.
moederbord geeft geen beeld met andere videokaart.
videokaart is geforce gt 640 werkt wel in een ander systeem.
onboard vga werkte soms met 1 ram erin maar geeft nu geen beeld of bsod.
voeding heb ik laten testen werkt goed ik heb voldoende watt.
ik heb hem al naar een computerwinkel gebracht en kreeg geen duidelijk antwoord ik moest
maar een nieuw mobo kopen.
heeft iemand misschien nog een idee?

alvast bedankt

Je hebt al je extern vga kaart geest en de intern kaart werkt ook niet. Dus hardwarefout. Wat kapot is is moeilijk te voorspellen. Maar een nieuw mainboard zal vermoedelijk de oplossing zijn.

Hoi,

Na alles gelezen te hebben het geheugen dat is het enige waar ik niets over lees als je twee reepjes hebt probeer een 1 voor 1 zit zomaar even mee te denken hoor.
Ps zou even vragen of ze in de winkel een andere processor hebben geprobeerd zou ook nog kunnen.

Laatst bewerkt:
hoi, ik heb geprobeerd om hem aan te krijgen met 1 reepje etc geen geluk
ik heb de voeding ook al vervangen ook zonder succes.
prossesor heb ik nog niks mee gedaan

Laatst bewerkt door een moderator:
Helemaal kaal opstarten, dus zonder geheugen, videokaart, andere insteekkaarten en harde schijven/cd/dvdrom, krijg je dan bios beeps?
Liefst eerst de bios resetten met de cmos_clr jumper met de spanning eraf.

edit:
ik heb los het mobo aangezet met geheugen maar zonder videokaart en hdd en cpu koeling
toen hdd aangesloten kreeg beeld en startte op maar ging snel uit omdat processor te heet werd
ik heb daarna de cpu koeling aangesloten en toen werkte het helemaal niet meer
binnenkort ga ik de voeding testen in een ander systeem.

Hoi,

Had je al niet een andere voeding geprobeerd dit lees ik in een eerder bericht: ik heb de voeding ook al vervangen ook zonder succes

Ik vrees dat je CPU is overleden, en dat je oud board nog goed was. Maar omdat de CPU kapot lijkt te zijn, dan zou ik bij een nieuw processor ook eens de koeler testen of de fan nog loopt.

ik heb een andere voeding aangesloten maar toen ging deze voeding niet meer aan plots wat ik raar vond
nu is het zo dat ik plots wel onboard kan op mijn oude moederboard maar niet op mijn nieuwe het zou de cpu
kunnen zijn maar ik heb geen mogelijkheid om dat te testen

hoi,
de cpu is kapot ik zit te kijken naar een nieuw mobo+cpu en ram kan iemand mij helpen om geen bottleneck te krijgen?
bedankt

Ik denk niemand hier gaat antwoorden omdat het een nieuw probleem is. Post een nieuw vraag in het juiste subgedeelte. Success!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan