Geen signaal na tijdje gamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lorenzoxD

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2008
Berichten
15
Hallo,

Ik heb een probleem, ik heb Modern Warfare 2 gekocht voor de PC, en begon deze online te spelen. Maar op settings : Extra ( het hoogste ) staat er na ong, 1-3 min. gamen : Geen signaal. Ik kan nu niets anders meer doen dan de computer af te sluiten. Op settings low kan ik 1,5 - 3 uur gamen. En dan krijg ik geen signaal.

Hier temparaturen voor dat ik ga spelen:
ztjka0.png


En 1 uurtje later (op low) :
311nl94.jpg


Wie o wie weet wat er aan de hand is .
 
De temperatuur van je videokaart is veel te hoog, hij schakelt zich waarschijnlijk uit als hij te warm is. De koeler is misschien fout gemonteerd of er zit stof in? Maak de koeler van je videokaart goed schoon en kijk dan of het probleem opgelost is.
 
Ok ik zal het even nakijken, Bij welke naam past videokaart dan ? MCP ?

Edit: Heb de videokaart eruit gehaald en zat zo verstopt met stof dat de fan nog nauwelijks draaide:
p2306020210.jpg


Resultaat:
29p7uqx.jpg


en een schone Videokaart, durfde eigenlijk de behuizing niet te openen aangezien er nu een garantie-sticker is gescheurd. Ben ik nu al mijn garantie kwijt? Nou in iedergeval bedankt voor de hulp :)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe lang je hem hebt, maar als het een Acer is, de garantie is toch maar 1 jaar. En er moet iets geks gebeuren wil een PC zomaar stoppen met werken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan