Geen signaal nieuw gekochte ASUS GTX550 TI

• Onderwerp starter Onderwerp starter RGTW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RGTW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2012
Hallo,
Ik ben nieuw op het Helpmij forum, ik heb een account aangemaakt vanwege problemen met mijn videokaart.
Ik heb via alternate een nieuwe ASUS Nvidea Geforce GTX550 Ti gekocht, nadat hij deze ochtend geleverd was, zette ik hem natuurlijk meteen in mijn PC.
Toen ik mijn pc opstartte gaf mijn monitor aan dat hij geen signaal ontving, en over ging naar standy modus.
De videokaart die ik hiervoor had (Nvidea Geforce 430 GT) deed het prima.
Ik geloof dat ik alles correct heb gedaan... 6pin extra voeding ook aangesloten. Mijn beeldscherm kan alleen VGA, dus heb dat ook goed aangesloten. Een DVI naar VGA connector werkt ook niet.
Iemand een idee wat dit kan veroorzaken? Ik heb hier erg veel geld voor betaalt en ik wil graag dat ik hem snel optimaal kan gebruiken.
Alvast bedankt,
-Rico

Ps: Oh ja, natuurlijk. Mijn computers specs:

Besturings systeem: Windows 7 Professional 64-bit SP1
Moederbord: ASRock N68-S3 UCC
CPU: AMD Athlon II X2 245
RAM: 4,00 GB Dual-Kanaal DDR3 @ 401MHz
Voeding: Corsair CX500
Beeldscherm: LG L204WS (1680x1050@60Hz)

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ik zou eerst de oude maar weer proberen.

Zat net op de onboard, deed het prima op goede resolutie.
Nu op de GT430, doet het ook gewoon prima, goede resolutie

Hoi,

Oke, als je zeker weet dat je de nieuwe goed hebt aangesloten dan lijkt de nieuwe wel defect zou even voor de zekerheid contact met Alternate opnemen.

Hallo,
Bedankt voor alle hulp, maar kan het niet zijn dat mijn beeldscherm er niet compitabel mee is?
Of moet ik misschien proberen hem in een ander beeldscherm/pc te doen?
-Rico

Hoi,

Als je nog eeen scherm hebt is dat altijd nog te proberen net zo goed als je de nieuwe kaart in een andere pc kan proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan